AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei dere! Møtte en herlig fyr på trening i september. Har snakket litt løst og fast på trening frem til han for 2 uker spurte om vi skulle finne på noe. Gikk da først en tur, før vi tok en kaffe. Avsluttet første "date" med en god klem. To dager etter første date fikk jeg melding, og vi avtalte date nr. 2, som også gikk veldig bra. Sånn har det fortsatt nå siste ukene, og vi har hatt til sammen 5 dater. Kjemien er bra, vi har mye til felles og jeg trives i hans selskap. Men, det var først på den siste daten at han tok initiativ til å ta på meg, dvs. holdt rundt meg mens vi satt i sofaen og så film, strøk meg over armer og bein osv. Nå jeg gikk hjem fra denne siste daten så fikk jeg en god klem, og "vi snakkes". Men siden har jeg ikke hørt mer fra han! Dette var på fredag.. Altså, vi har møtt hverandre totalt fem ganger, det har utviklet seg til klemming og forsiktig kosing, men altså ingenting mer. Og nå har jeg ikke hørt mer siden fredag.. Hva tenker dere? Er han egentlig interessert i "noe mer"? Ærh, føler meg som en fjortenåring nå Anonymous poster hash: 0fdfc...731
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Det var bare kosing, ikke sex? Har han tatt initiativ hver gang? Anonymous poster hash: f727f...b9b
sunnkropp Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Det var bare kosing, ikke sex? Har han tatt initiativ hver gang? Anonymous poster hash: f727f...b9b Det var bare kosing ja, ikke sex. Har heller ikke kysset, kun gradvis eskalert i forhold til kroppskontakt. Dvs. gått fra å sitte i hver sin ende av sofaen til å sitte tett. Han har tatt initiativ til hver date ja, mens jeg vil si det har vært ca. 50/50 i forhold til å ta kontakt....
gjest 321 Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Fult lovlig å være fjortenåring en gang i blandt haha :D For meg virker det som om han vil at du skal ta initativ? At han er usikker på hvor interessert du egentlig er, med tanke på at han har tatt initativ til date hver eneste gang. Spør om han vil finne på noe du! Noen er forresten veldig treige med kroppskontakt osv. Hvis han faktisk liker deg så er han kanskje redd for å gå for langt og skremme deg. Og velger heller å ta det rolig.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Fult lovlig å være fjortenåring en gang i blandt haha :D For meg virker det som om han vil at du skal ta initativ? At han er usikker på hvor interessert du egentlig er, med tanke på at han har tatt initativ til date hver eneste gang. Spør om han vil finne på noe du! Noen er forresten veldig treige med kroppskontakt osv. Hvis han faktisk liker deg så er han kanskje redd for å gå for langt og skremme deg. Og velger heller å ta det rolig. Ja, mulig det... Nå skal det sies at jeg flere ganger har innledet til kontakt, hvorpå det er han som har spurt om vi skal gjøre noe sammen. Så det er ikke han som innleder til kontakt hver eneste gang. Angående det med kroppskontakt så har jeg tenkt tanken selv, men på en annen side at han kun ser på meg som en venn ettersom han ikke prøver seg mer? Anonymous poster hash: 0fdfc...731
gjest 321 Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Jeg var i en lignende situasjon som deg en gang. Der vi hang sammen og fant på ting, men han tok svært lite initativ til kroppskontakt. En dag så spurte jeg bare hvorfor han var så treig. Da svarte han:"Jeg tørte ikke å risikere å ødelegge noe, var litt usikker på hva du ville og hvor fort du ville gå fram.". Så her var han for Interessert til å risikere å ødelegge noe ved å være for frampå. Men alle er jo ulike, så det trenger jo absolutt ikke å være sånn i din situasjon. Kanskje han ser på deg som en kompis. Eventuelt at han ikke er helt sikker på hva han vil, og er litt ambivalent i forhold til hele greia. Jeg hadde uansett spurt han med på noe, ettersom han er den som alltid har spurt, selv om du har innledet kontakt. Så får du bare ta det derfra.Du kommer ikke til å få noe svar før du er mer med han og tar tiden til hjelp, eventuelt er fryktelig frampå og innleder til kroppskontakt selv.
Gjest tomasjj Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Det er mye mulig at han er like usikker på deg som du på han, og dette gjør at han vegrer seg for å gå videre. Når dere satt i sofaen og strøk på hverandre, gjorde du deg tilgjengelig for kyss? Dette må dere jo kunne jenter
sunnkropp Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Jeg var i en lignende situasjon som deg en gang. Der vi hang sammen og fant på ting, men han tok svært lite initativ til kroppskontakt. En dag så spurte jeg bare hvorfor han var så treig. Da svarte han:"Jeg tørte ikke å risikere å ødelegge noe, var litt usikker på hva du ville og hvor fort du ville gå fram.". Så her var han for Interessert til å risikere å ødelegge noe ved å være for frampå. Men alle er jo ulike, så det trenger jo absolutt ikke å være sånn i din situasjon. Kanskje han ser på deg som en kompis. Eventuelt at han ikke er helt sikker på hva han vil, og er litt ambivalent i forhold til hele greia. Jeg hadde uansett spurt han med på noe, ettersom han er den som alltid har spurt, selv om du har innledet kontakt. Så får du bare ta det derfra.Du kommer ikke til å få noe svar før du er mer med han og tar tiden til hjelp, eventuelt er fryktelig frampå og innleder til kroppskontakt selv. Ikke lett å si! Kan jo være at jeg selv har gitt inntrykk av at jeg ikke er interessert i kroppskontakt, men føøer ikke det altså.. I alle andre datingsituasjoner har liksom det kommet litt mer naturlig og av seg selv, har aldri vært med noen som er såpass "treige" (dersom det er det som er tilfelle da...).
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Det er mye mulig at han er like usikker på deg som du på han, og dette gjør at han vegrer seg for å gå videre. Når dere satt i sofaen og strøk på hverandre, gjorde du deg tilgjengelig for kyss? Dette må dere jo kunne jenter Kanskje det. Ikke godt å si, dere gutter må gjerne komme med innspill Tja nei, jeg gjorde vel ikke det sånn direkte.. Men ga meg en stoooor klem da jeg gikk, og da hadde jeg jo for så vidt vært tilgjengelig for noe mer:P Anonymous poster hash: 0fdfc...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå