Gå til innhold

Bruker du gainer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke helt forstått dette med gainer, husker ikke hva den jeg har heter, men forstår at det skal hjelpe til med å legge på seg, også fikk jeg beskjed om at det IKKE skal erstatte måltid.

Men når skal jeg ta gainer da? Er det noe sånn før trening, eller etter?

Det blir et mellommåltid hos meg, for det er ganske mettende..

Og hva gjør denne gaineren? Jeg er epleform tror jeg, alt for tynn nå da, vanskelig med å legge på meg, betyr det at når jeg tar gainer så legger jeg på meg på magen bare? Og hva legger jeg på meg, er det vann?

Jeg fikk liksom ingen ordentlige svar da jeg spurte der jeg kjøpte det, altså på treningssenteret :vetikke:

Anonymous poster hash: 69997...962
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke gainer. Spiser heller mer av skikkelig mat. :) Mye sukker og dritt i gainere kan jeg tenke meg.

PS: veldig vanskelig å kun legge på seg på magen!

Skrevet

Har ikke helt forstått dette med gainer, husker ikke hva den jeg har heter, men forstår at det skal hjelpe til med å legge på seg, også fikk jeg beskjed om at det IKKE skal erstatte måltid.

Men når skal jeg ta gainer da? Er det noe sånn før trening, eller etter?

Det blir et mellommåltid hos meg, for det er ganske mettende..

Og hva gjør denne gaineren? Jeg er epleform tror jeg, alt for tynn nå da, vanskelig med å legge på meg, betyr det at når jeg tar gainer så legger jeg på meg på magen bare? Og hva legger jeg på meg, er det vann?

Jeg fikk liksom ingen ordentlige svar da jeg spurte der jeg kjøpte det, altså på treningssenteret :vetikke:

Anonymous poster hash: 69997...962

Nei det skal ikke erstatte måltid, da er jo hele hensikten borte for da øker man jo ikke i vekt om man dropper måltidene.

Drikker du 3 glass big mass fra PF daglig så får du i deg 1400 kalorier ekstra. du trenger ikke blande det ut med så fryktelig masse vann som det står i bruksanvisningen, da blir det ikke så mettende heller.

men nei ikke bytt ut med vanlig mat, da blir du feil ernært

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...