Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Noen som vet noe om produktene til M.K? Er de gode? Dyre vet jeg at de er... M.V.H en som vurderer å begynne med M.K
Gjest care Skrevet 25. juli 2004 #2 Skrevet 25. juli 2004 Kjøpe noe da jeg var i USA, likte dusj og bodylotionen. De kunne jeg gjerne ha kjøpt igjen, hvis det var gode priser og jeg viste noen som solgte det. Syntes ikke de var så dyr da jeg kjøpte det på home party i USA.
Gjest Lilleulv Skrevet 25. juli 2004 #3 Skrevet 25. juli 2004 Jepp jeg har en ansiktsrens (sånn 3 i 1 sak med peele-korn), og en ansiktskrem. Ei venninne dreiv med det, men skulle slutte så jeg fikk det til halv pris. Synes det jeg har prøvd er veldig bra! Kunne tenke meg å kjøpe mer jeg
myagi Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 Jeg har ei venninne som driver med det. Det er faktisk ike så dyrt i forhold til andre merker. Det spørs jo hva man er vant til så klart. Jeg er fornøyd med alle produktene unntatt ansiktskremen i 3-1 serien. Jeg har gått tilbake til Biotherm Aquasorce
Carmen_ Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Har selv en venninne som drev med dette. Fikk en kjempe bra ansiktsmaske av henne. Perfekt til min fete hud... Prøvde også renseproduktene og de var gode de også. Så ja, Mary Kay var bra syns nå jeg
ringblomst Skrevet 27. juli 2004 #6 Skrevet 27. juli 2004 Jeg fikk en hel haug produkter fra en venninne, men jeg ble aldri imponert. Produktene er greie, men ikke noe mer. Synes peelingen deres var horribel med masse grove korn :o. Men andre ting var selvfølgelig bedre, som sminken.
myagi Skrevet 27. juli 2004 #7 Skrevet 27. juli 2004 Jeg fikk en hel haug produkter fra en venninne, men jeg ble aldri imponert. Produktene er greie, men ikke noe mer. Synes peelingen deres var horribel med masse grove korn :o. Men andre ting var selvfølgelig bedre, som sminken. Artig. Min venninne har spesialisert seg på hudpleien til Mary kay for hun synes den er så spesiell. Sammenlignes med Kanebo visstnok, men sminken er helt grei. Den utmerker seg ikke.
ringblomst Skrevet 27. juli 2004 #8 Skrevet 27. juli 2004 Tenker du da på renseserien til Mary Kay tilsvarer Kanebo? Jeg er i hvert fall mye mer fornøyd med Kanebo enn jeg var med Mary Kay.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Jeg har ei venninne som driver med det. Det er faktisk ike så dyrt i forhold til andre merker. Det spørs jo hva man er vant til så klart. Jeg er fornøyd med alle produktene unntatt ansiktskremen i 3-1 serien. Jeg har gått tilbake til Biotherm Aquasorce Hva var det du ikke likte med 3-1? Er nettopp dette jeg er interresert i fordi jeg ikke har hverken tålmodighet eller tid til å bruke på å rense ansiktet. Vennlig hilsen trådstarter :-)
Gjest care Skrevet 28. juli 2004 #10 Skrevet 28. juli 2004 Glemte å si at jeg har et fabelaktig hånd- rense - sett + håndkrem fra Mary Key. Det er det beste jeg har hatt. Ellers er produktene helt greit.
ringblomst Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 Glemte å si at jeg har et fabelaktig hånd- rense - sett + håndkrem fra Mary Key. Det er det beste jeg har hatt. Ellers er produktene helt greit. Er enig i at hånd-settet deres er veldig bra .
myagi Skrevet 31. juli 2004 #12 Skrevet 31. juli 2004 Hva var det du ikke likte med 3-1? Er nettopp dette jeg er interresert i fordi jeg ikke har hverken tålmodighet eller tid til å bruke på å rense ansiktet. Vennlig hilsen trådstarter :-) Håndsettet er veldig bra, det skal sies. Jeg er fornøyd med 3-1 cleanseren, men fuktighetskremen var ikkke noe for min hud. Jeg måtte bruke kjempemasse for å få krem til hele ansiktet (og halsen.) Et av argumentene til venninnen min var at den var så drøy, men min varte bare i 2 måneder. I motsetning til Biotherm som jeg hadde i 4 mnd. Men det er forskjellig fra hud til hud. Jeg har en annen veninne som har brukt ganske nøyaktig halvparten av sin krem, og vi kjøpte den samtidig. Hun komme rdermed til å ha sin Mary Kay like lenge som jeg har min biotherm. I tillegg så hjalp Mary kay's henne med talgproblem.
Uma Skrevet 11. august 2004 #13 Skrevet 11. august 2004 Jeg har prøvd de kremøyeskyggene... De er rett og slett FORFERDELIGE!!! De fester seg ikke og de som i det hele tatt fester seg striper seg og sitter ikke bra. Men har en sånn glitter-greie i rosa. Er veldig fin til å ha i kinna på fest og slikt! Den er jeg fornøyd med....
Gjest Lilleulv Skrevet 11. august 2004 #14 Skrevet 11. august 2004 Håndsettet er veldig bra, det skal sies. Jeg er fornøyd med 3-1 cleanseren, men fuktighetskremen var ikkke noe for min hud. Jeg måtte bruke kjempemasse for å få krem til hele ansiktet (og halsen.) Et av argumentene til venninnen min var at den var så drøy, men min varte bare i 2 måneder. I motsetning til Biotherm som jeg hadde i 4 mnd. Men det er forskjellig fra hud til hud. Jeg har en annen veninne som har brukt ganske nøyaktig halvparten av sin krem, og vi kjøpte den samtidig. Hun komme rdermed til å ha sin Mary Kay like lenge som jeg har min biotherm. I tillegg så hjalp Mary kay's henne med talgproblem. Det var rart... Fuktighetskremen min er så drøy og tar aldri slutt. Trenger bare en liten dæsj som holder til hele ansiktet og kremen har jeg brukt i flere mnd nå! (må nevnes at jeg bruker en annen innimellom, så den blir ikke brukt hver dag). Synes uansett den er kjempegod, og 3-1 renseren er genial til min hud pga skrubbekornene. Jeg får så mye døde hudceller og burde egentlig peele meg ganske ofte. Med den rense-greia der så holder huden min seg myk. Eneste grunnen til at jeg kjøpte de er at ei venninne av meg dreiv med det. Hun sminka meg og masserte hender og føtter, oxo fikk jeg kjøpe produktene til halv pris etterpå
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2004 #16 Skrevet 12. august 2004 Mary Kay har supre produkter. Det er vel en grunn til at de er mestselgende i USA, og har vært det i snart ti år. De har produkter for alle hudtyper, og 3-in-1 passer ikke for alle, men for de aller fleste. Du bør kanskje prøve produktene over en periode for å se hva du selv synes om dem før du begynner som konsulent selv. Det blir ikke lett å oppmuntre andre til å bruke dem om du ikke er hundre prosent fornøyd selv. Jeg både bruker og forhandler, og både kundene og jeg er kjempefornøyde, selv om jeg har hatt et par kunder som ikke kan bruke 3-in-1 cleanseren. Den kan bli litt for tøff for enkelte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå