AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Jeg er voksen, men onkel og tante gir meg alltid noe til jul og skriver at det er fra alle sammen. Når vi feiret alle sammen fikk alle barna noe og de voksne også noe lite. Men det ble forferdelig dyrt. Jeg er ikke en person som tenker på hva det koster. Det kan koste lite og være en fin gave, men ting til barn er dyrt. Hvordan skal man gjøre det? Blir onkel og tante skuffet om barna får og ikke de? Eller bør jeg gi noe til onkel og tante og ikke til barna siden de får et berg av gaver uansett og ikke kommer til å legge merke til at de ikke fikk fra meg? Det er vanskelig å kjøpe noe til alle sammen. Anonymous poster hash: c9691...177
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Her gir vi gaver til barna, og til voksne som ikke har barn. Ingen som har klagd på det Anonymous poster hash: 3b048...f4e
Gjest Wei Wei Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Finn på en gave som kan være til alle sammen. 1
Fanteria Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Enig med Wei Wei. Her ville jeg nok heller gått for en gave familien kan få glede av sammen. Som brettspill, noe til friluft om de interesserer seg for det, en opplevelse e.l.
Lillemåltrost Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Kjøp noe til hele familien. Biletter til en kino,biletter til fornøyelsespark, biletter til dyreparken i kristiansand, brettspill, film,
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Kjøp noe til hele familien. Biletter til en kino,biletter til fornøyelsespark, biletter til dyreparken i kristiansand, brettspill, film, Noe av dette blir vel i dyreste laget! Ville gått for en familiefilm eller en eske sjokolade til alle. Skriv til familien Olsen fra deg. Anonymous poster hash: c096c...b07 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Fellesgave. Brettspill, spørrebok, dørskilt, pepperkakeformer osvAnonymous poster hash: 6d534...05a
mara2012 Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Fellesgave eller gaver til barna. Selv gir jeg bare en pose med noe Nidar-blanding til hver av dem.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Gi en fellesgave; konfekt, brettspill, puzzelspill m/ 1000 brikker........... Anonymous poster hash: 391a6...6e1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Mange gode råd her. Jeg tror de har mange brettspill, men et stort puslespill hadde vært noe om det ikke er altfor dyrt. Jeg er student så jeg har ikke råd å kjøpe kinobiletter til hele gjengen. Anonymous poster hash: c9691...177
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. desember 2014 #11 Skrevet 1. desember 2014 Ene onkelen og tanta mi er faddere for ungen min. Til dem skal vi sende en fin blomsteroppsats i julefarger/julestil på døra. Det er sånn som er hyggelig for alle å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå