AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Jeg må ha noe annet å spise enn knekkebrød til lunsj, da tenkte jeg å prøve speltlompe eller sånn lefse med noe innhold! Men hva brukes? Spiser ikke fisk, hvis noen skulle foreslå det.. Aner ikke jeg Anonymous poster hash: b8349...9ba
Sillicious Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Isbergsalat, mais, paprika, kylling eller skinkebiter, agurk..
FitnessIna Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Philadelphia light, kyllingskinke og salat! Kjempedigg. Husk krydder (salt, hvitløk, pepper).
bambis Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Snøfrisk med kalkunfilet og evt avokado. NAM
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Snøfrisk og skinke Kylling og pesto Brunost Snøfrisk og masse grønnsaker (salat, agurk, paprika) Anonymous poster hash: f059d...718
Ulveedderkopp Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Kokt egg med litt røkt laks og lett majones. Burde prøves (selv om det er fisk i). Er kjempegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå