Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Hva anbefaler dere... Barbering, cold wax strips, warm wax...? Har ikke prøvd voks før, tenkte å prøve cold wax. Noen som har prøvd det med og er fornøyd?
Alterna Skrevet 25. juli 2004 #2 Skrevet 25. juli 2004 Hva skal du vokse da? Voksing er å foretrekker fremfor barbering. Bare sørg for at det ikke er fett oppå huden fra kremer o.l. før du vokser, og at huden er helt tørr og ikke nydusja.
Eowyn Skrevet 25. juli 2004 #3 Skrevet 25. juli 2004 Var meg som skrev innlegget, glemte å logge meg inn. Jeg tenkte på leggene.
Malie Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 Hva anbefaler dere... Barbering, cold wax strips, warm wax...? Har ikke prøvd voks før, tenkte å prøve cold wax. Noen som har prøvd det med og er fornøyd? Akkurat dette lurte jeg på også, er så lei av å barbere leggene, vokser jo så fort ut igjen.. Noen som har erfaring med å vokse leggene? Hva som er best å bruke?
Gjest allium Skrevet 25. juli 2004 #5 Skrevet 25. juli 2004 Jeg bruker Veet varmvoks. Enkelt og greit, og nesten smertefritt. Og så får jeg ikke inngrodde hår, sånn som jeg får av epilator.
Arkana Skrevet 25. juli 2004 #6 Skrevet 25. juli 2004 Jeg veksler mellom varm voks og barbermaskin. Kald voks er bare tull, epilator gjør sinnsykt vondt og barberhøvel er bortkastede penger når det er billigere og lettere med barbermaskin.
m_h Skrevet 25. juli 2004 #7 Skrevet 25. juli 2004 Iallefall ikke kaldvoks! Jeg prøvde det nettop,og det var omtrendt bare ett hår som for av..bare noe tull! Hva koster en barbermaskin?
SuperNova Skrevet 25. juli 2004 #8 Skrevet 25. juli 2004 På meg virker kaldvoks helt suverent. Mye raskere enn med varmvoks, som jeg synes blir litt klinete. Men nå har ikke jeg så veldig sterk hårvekst heller, kanskje det er derfor kaldvoksen virker så bra på meg.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #9 Skrevet 25. juli 2004 Jeg veksler mellom veet varmvoks og sirup. Begge fungerer veldig bra. Cluet er å smøre tyyynt.
Miss-X Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 Jeg veksler mellom veet varmvoks og sirup. Begge fungerer veldig bra. Cluet er å smøre tyyynt. Sirup? :o
Arkana Skrevet 26. juli 2004 #11 Skrevet 26. juli 2004 Hva koster en barbermaskin? Veldig varierende, fra et par hundre kroner og oppover. Jeg har en Philips Ladyshave som kostet ca 600 kroner. Veldig fornøyd med den. Den har små beholdere med Nivea krem i maskinen som gjør leggene supermyke etter barbering.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2004 #13 Skrevet 26. juli 2004 Sirup? :o Ja. Voks består av 99% sukker. Ikke uten grunn at det også heter sugaring på engelsk
Hu i Svingen Skrevet 26. juli 2004 #14 Skrevet 26. juli 2004 Epilator anbefales! Renslig og greit, langvarig og en engangsutgift. Vedr. sirupen, så mistenker jeg at det faktisk er sirup de selger som Moom hårfjerning Riktignok tilsatt komomille og teatree, men likevel... :o Du snakker om profitt!
Illyria Skrevet 27. juli 2004 #15 Skrevet 27. juli 2004 Hvordan bruker man sirupen da? Varmer man den opp som voks, og er den like bra?
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2004 #16 Skrevet 27. juli 2004 Hvordan bruker man sirupen da? Varmer man den opp som voks' date=' og er den like bra?[/quote'] Trenger ikke å varme den opp, bare smøre på, stryke på strips og rive av. Sirup fungerer ypperlig på legger, men andre steder hvor håret er litt tykkere så er voks bedre.
aline Skrevet 27. juli 2004 #17 Skrevet 27. juli 2004 jeg bruker bare epilator. enkelt og uten søl, med skrubb av huden før epilering (børster bare huden med en hampvott) har jeg aldri opplevd inngrodde hår, og bortsett fra første gangen (evt første gang etter vintern om man ikke fjerner håret om vintern også) så kjenner jeg det knapt engang. første gangen kan være litt ubehagelig derimot, men det er ok siden jeg vet at det bare er da.
Isabel Skrevet 28. juli 2004 #18 Skrevet 28. juli 2004 Hvilken varmvoks er å anbefale?? Har prøvd Veet kald-strips, men fysjameg, funka jo ikke i det hele tatt!!! All voksen satt igjen på leggen når jeg dro av!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå