AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Fant ut at samboeren hadde sittet å onanert på badet før han kom ut for å ha sex med meg. Hun sier det er fordi hun i det siste har hatt dårlig selvtillit og sliter med å bli tent og derfor så onanerte før hun hadde sex med meg. Så når vi hadde sex fikk hun ikke orgasme på den naturlige måten og dro etterhvert frem dildoen igjen og brukte den istedenfor min kuk for å stimulere seg selv til orgasme. Er det vanlig for jenter eller? Jeg har litt følelse av at jeg "ikke er bra nok" og at hun ikke tenner på meg lenger, men det er sikkert bare jeg som er teit og overanalyserer? Anonymous poster hash: 3a391...a85 1
Gjest Ludodama Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Her overanalyserer du noe veldig. Hva er forøvrig forventningen din? Og hva mener du med "den naturlige måten"? Det finnes jo endel menn der ute som ville likt at hun gjorde det, og ikke spurt etter negativ betingede årsaker. Dette er helt og holdent ditt problem - og det bidrar neppe til at hun klarer få orgasme uten hjelpemidler etterhvert heller. Ikke at jeg ser det skal være et stort poeng i det heller, men. 2
Avalon Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. - Avalon, mod
Arianna Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Vet ikke med det på badet før sex, men under sex er det, så vidt jeg vet, ganske normalt! 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=891198%C2'> Anonymous poster hash: 1408c...c94
Gjest HeiHade Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Jeg hadde stusset på det selv. Greit nok at leketøy kan være morsomt under sexen, men vil tro det er noe man burde være enig om at begge liker først? Hadde følt meg eksludert hvis en mann dro frem fleshlighten og fullførte i den liksom, uten å en gang spørre om jeg likte å se på eller om jeg ville være med. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har kun fått orgasme 1 gang under sex.... Det er sjelden jeg blir skikkelig tent. For meg er sex kos, på linje med vanlig kosing. Anonymous poster hash: b91bc...07e 3
sol87 Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Fant ut at samboeren hadde sittet å onanert på badet før han kom ut for å ha sex med meg. Hun sier det er fordi hun i det siste har hatt dårlig selvtillit og sliter med å bli tent og derfor så onanerte før hun hadde sex med meg. Så når vi hadde sex fikk hun ikke orgasme på den naturlige måten og dro etterhvert frem dildoen igjen og brukte den istedenfor min kuk for å stimulere seg selv til orgasme. Er det vanlig for jenter eller? Jeg har litt følelse av at jeg "ikke er bra nok" og at hun ikke tenner på meg lenger, men det er sikkert bare jeg som er teit og overanalyserer? Anonymous poster hash: 3a391...a85 Det trenger ikke å være fordi du ikke er bra nok, nei. Snakk med henne om det. Mange jenter trenger ekstra stimuli for å få orgasme. 2
Avalon Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Tråden er ryddet for avsporinger, samt svar på dette. - Avalon, mod
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Ekstremt mange jenter kan ikke få orgasme av vanlig samleie, det gir rett og slett ikke nok stimulering på klitoris. Ta det som et STORT kompliment at hun tør å ta den frem (regner med det var vibrator og ikke dildo, dildo har ikke batterier) for å hjelpe seg selv. Mange tenner på at damene bruker fingerene eller vibrator for å komme, altså at de tar ansvar selv. Det er jo så mye klager på at damer forventer at mannen skal fikse orgasmen deres, og når de ført ordner det selv så er det feil også... Anonymous poster hash: 533bb...acc 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Jeg må også bruke vibrator for å få orgasme. (regner med det er det hun har brukt og ikke en ndildo) Anonymous poster hash: ffadb...f68 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Jeg hadde stusset på det selv. Greit nok at leketøy kan være morsomt under sexen, men vil tro det er noe man burde være enig om at begge liker først? Hadde følt meg eksludert hvis en mann dro frem fleshlighten og fullførte i den liksom, uten å en gang spørre om jeg likte å se på eller om jeg ville være med. Den vesentlige forskjellen er at menn stort sett kommer av samleie da, damer kommer ofte ikke av det og trenger hjelp for å få orgasme. Må man være enige for at begge skal få orgasme? Er ikke det en selvfølge? Blir like dumt som å klage over at dama bruker fingrene på seg selv. For noen er ikke penetrering nok, så enkelt er det. Anonymous poster hash: 533bb...acc 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #13 Skrevet 3. desember 2014 Fant ut at samboeren hadde sittet å onanert på badet før han kom ut for å ha sex med meg. Hun sier det er fordi hun i det siste har hatt dårlig selvtillit og sliter med å bli tent og derfor så onanerte før hun hadde sex med meg. Så når vi hadde sex fikk hun ikke orgasme på den naturlige måten og dro etterhvert frem dildoen igjen og brukte den istedenfor min kuk for å stimulere seg selv til orgasme. Er det vanlig for jenter eller? Jeg har litt følelse av at jeg "ikke er bra nok" og at hun ikke tenner på meg lenger, men det er sikkert bare jeg som er teit og overanalyserer? Anonymous poster hash: 3a391...a85 er dette troll? hvis ikke slapp av du overanalyserer Anonymous poster hash: fa019...230
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 Ekstremt mange jenter kan ikke få orgasme av vanlig samleie, det gir rett og slett ikke nok stimulering på klitoris. Ta det som et STORT kompliment at hun tør å ta den frem (regner med det var vibrator og ikke dildo, dildo har ikke batterier) for å hjelpe seg selv. Mange tenner på at damene bruker fingerene eller vibrator for å komme, altså at de tar ansvar selv. Det er jo så mye klager på at damer forventer at mannen skal fikse orgasmen deres, og når de ført ordner det selv så er det feil også... Anonymous poster hash: 533bb...acc hm... vaginal orgasme har da ikke noe med om man for nok stimulering på klitoris Anonymous poster hash: fa019...230
Gjest Kim Skrevet 3. desember 2014 #15 Skrevet 3. desember 2014 Kan dere ikke bruke begge deler under samleie da? At hun "gjør seg klar" på badet er jo bare som et kompliment å regne. Hva med DP? Vibrator i vagina, mens du tar henne i analen?
Maximillian Cohen Skrevet 3. desember 2014 #16 Skrevet 3. desember 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=891198 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #17 Skrevet 3. desember 2014 hm... vaginal orgasme har da ikke noe med om man for nok stimulering på klitoris Anonymous poster hash: fa019...230 Og det er noe å fnise av? Vet du hvor få som kan få vaginal orgasme? Jeg er "heldig" og får det, men det er ikke det jeg er ute etter når jeg har sex, det er klitorisorgasme jeg vil ha. Vaginalorgasme gir ikke samme tilfredsstillelse etterpå. Heller en klitorisorgasme enn ti vaginalorgasmer.. Anonymous poster hash: 533bb...acc
Gjest brutal_mann Skrevet 3. desember 2014 #18 Skrevet 3. desember 2014 Vel ts, den gangen min siste samboer satte i gang slik så var det fordi hun fant andre menn mer spennende. Med en slik endring i oppførsel ville jeg vært skeptisk.
Lanoungen Skrevet 3. desember 2014 #19 Skrevet 3. desember 2014 Det er mye vanskeligere for jenter å komme enn gutter. Jeg hadde nok reagert om en gutt hadde trengt "hjelpemidler" men syns det er forståelig at jenter trenger det. Dette høres i grunnen veldig kjønnsdiskriminerende ut, men det er ikke det jeg mener. Kun at jenter ofte trenger litt mer hjelp. Når hun brukte dildoen var det lettere for henne å styre den selv slik at den traff g-punktet mest mulig. Men dere kan jo øve dere opp sammen, du kan f eks lese litt på nettet om triks, og så er det bare å være tålmodig. Øvelse gjør mester
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #20 Skrevet 4. desember 2014 Og det er noe å fnise av? Vet du hvor få som kan få vaginal orgasme? Jeg er "heldig" og får det, men det er ikke det jeg er ute etter når jeg har sex, det er klitorisorgasme jeg vil ha. Vaginalorgasme gir ikke samme tilfredsstillelse etterpå. Heller en klitorisorgasme enn ti vaginalorgasmer.. Anonymous poster hash: 533bb...acc tror ikke du skjønte var jeg skrev! jeg fniste av at "en" trodde at stimulering av klitoris hadde noe med vaginal orgasme. klitoris orgasme kommer av stimulering av klitoris, vaginal orgasme kommer av stimulering av "G-punktet". (selvfølgelig kan stimulering av klitoris gjøre deg kåtere slik at man kan få vaginal orgasme, men vaginal orgasme kommer av at kjedeveggen/G-punktet blir stimulert) så LES 2 GANGER før du kommenterer. Anonymous poster hash: fa019...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå