AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei Kjøpte en sånn nescafe dolce gusto kapsel kaffemaskin for 1,5mnd siden fra europris. Bruker den hver dag, men den virker ikke lenger. Har forsøkt å feilsøking og gjøre det som står på den mappen som fulgte maskinen, men den vil ikke. Nå har jeg mistet kvitteringen, hvordan kan jeg da bytte mot en ny? Sett at jeg finner kvitteringen, når det har gått så lang tid, har jeg vel ingen returrettighet? Hva med emballasjen? Jeg har nesten alt, untatt sånne transparente poser som pakket maskinen liksom, sånne som likner på bobleplast, men uten bobler.. Anonymous poster hash: c5af8...1ed 1
Gjest BonBon Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Ta med bankutskriften så får du reklamert på den. De setter sikkert pris på å få esken hvis de må sende den inn, men det er ikke et must.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Har du betalt med kort så er det god nok dokumentasjon. Ellers tar du med deg maskinen og spør på butikken. De ferreste av oss samler på alt av kvitteringer.Anonymous poster hash: d7b17...c65 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Uavhengig om du har brutt emballasjen, har du krav på (gratis) retting/omlevering dersom varen har en mangel. Anonymous poster hash: 7f3f9...fb9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå