AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 har som regel alltid 34 dagers syklus, men sist mnd var det 39 dager. har vært prøvere i 4år, men har ikke blitt utredet da vi er i begynelsen av 20 årene og ikke har noe hastverk. er på dag 41 i syklusen, har ikke testet... redd for å bli skuffet og siden sist syklus var på 39 dager ser jeg helst at det bare er tilfelle nå også. vet ikke hva jeg vil med denne tråden, bare lufte tankene og kanskje få noe oppmuntrende tilbakemeldinger. ingen symptomer utenom sulten hele tiden, hodepine ofte og ømme/større pupper... kan jo være mensen er på vei også. Anonymous poster hash: fadc3...bdf
Poets Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Jeg ville tatt en test - da slipper du å lure så fælt! Hehe 😊 Oppdater gjerne hvordan det går!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Jeg hadde gått for utredning - 4 år er lenge, og da er det fint å vite om det har en årsak som lar seg løse den dagen dere eventuelt vil benytte den. Anonymous poster hash: 95434...9b9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Ta en test du, krysser fingrene:-) Anonymous poster hash: 77bd1...a5f
lillemeg90 Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Ta en test du! Og skulle mensen komme denne mnd også så ville jeg igså gått for utredning. Selv om dere er unge. 4 år er veldig lenge.. har dere prøvd aktivt hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Det er sjelden å bli gravid etter over 2 år med resultatløs prøving, men dere ville ikke vært de første. Ta en test:-) Jeg anbefaler utredning. Det er sannsynlig noe annet enn mer tid som skal til for å få barn. Noen ting lar seg enkelt fikse, og noen ting lar seg ikke fikse, f.eks totalt manglende sædproduksjon. Skulle man få en slik type beskjed, er det godt å ha god tid til å fordøye det og bestemme hva en vil gjøre. Det kan være bra å sette hjulene igang etter såpass lang tid selv om dere er unge. Adopsjon tar f.eks mange år, sæddonor er raskt å gjøre, men kan ta litt tid falle til ro med valget. Og noen ting kan fikses med mye penger og krever litt sparing. Du har litt lange sykluser, det kan hende løsningen er så enkel som medisiner som fremmer eggløsningen. Anonymous poster hash: 0128e...f2e
Askmeagain89 Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Start med utredning for det tar lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå