AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Jeg tok opp lån og kjøpte bil som ble satt i pant for lånet. Nå står dette oppført som "gjeld" eller egenvalgte betalingsanmerkninger på kredittvurderingen min. Dette fører igjen til at jeg ikke får handlet på nettet f.eks. Jeg ringte santander, litt småforbanna fordi jeg på ingen måte var informert om at dette lånet ville stå på kredittvurderingen som en anmerkning. Han sa at det måtte være en feil. Hvordan blir jeg kvitt dette? Må jeg innløse lånet? Jeg får ikke lån i banken for å innfri det siden jeg er på aap og under utdanning. Anonymous poster hash: 18e56...e36
Baktusen Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Hørtes litt rart ut. Har selv, det fremkommer på kredittvurdering som frivillig pantstillelse. Vi har begge biler som fremkommer på den måten, og mannen hadde 3 biler med lån som sto med pant på kredittvurderingen (i overgangen mellom kjøp og salg av biler). Men vi fikk aldri avslag, når vi kjøpte nye biler, eller handler på nett innimellom.
AndreasBR Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Hørtes litt rart ut. Har selv, det fremkommer på kredittvurdering som frivillig pantstillelse. Vi har begge biler som fremkommer på den måten, og mannen hadde 3 biler med lån som sto med pant på kredittvurderingen (i overgangen mellom kjøp og salg av biler). Men vi fikk aldri avslag, når vi kjøpte nye biler, eller handler på nett innimellom. Du får det til å fremstå som at dere kjøper biler hele tiden
Aule Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Jeg tok opp lån og kjøpte bil som ble satt i pant for lånet. Nå står dette oppført som "gjeld" eller egenvalgte betalingsanmerkninger på kredittvurderingen min. Dette fører igjen til at jeg ikke får handlet på nettet f.eks. Hvordan blir jeg kvitt dette? Må jeg innløse lånet? Jeg får ikke lån i banken for å innfri det siden jeg er på aap og under utdanning. Det er helt normalt at det kommer opp som frivillig pantsettelse, og det skal ikke ha noe å si for handel på nett. Har aldri hatt problem med det selv. Du må innløse lånet for å bli kvitt heftelsen ja, men det er nok billigere med billån hos Santander enn med normalt forbrukslån eller lån hos albansk mafia.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Det er helt normalt at det kommer opp som frivillig pantsettelse, og det skal ikke ha noe å si for handel på nett. Har aldri hatt problem med det selv. Du må innløse lånet for å bli kvitt heftelsen ja, men det er nok billigere med billån hos Santander enn med normalt forbrukslån eller lån hos albansk mafia. albansk mafia??Anonymous poster hash: 12e4d...434
Aule Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Har du ikke sett "Taken" med Liam Neeson. De tar dattera di som purregebyr. 1
Testosteron Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 lån hos albansk mafia. Rasist? Jeg har egentlig ikke lyst til å rapportere deg, for jeg liker deg jævlig godt, men du tvinger meg, vennen. Du tvinger meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå