Cdcover Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Har veldig lyst å lage en julestrømpe til mannen i huset(24år), men lurer på hva som en normalt å putte oppi? Vi har aldri brukt denne tradisjonen før. Og er det normalt å gi den på julaften (morgenen) eller 1 juledag? Til nå har jeg forslag som: - tegneserier/julemagasin/vimenn - klementiner - barberblad - ekstra stikke til ps4 -film - mansjettknapper -godteri Hva høres fornuftig ut? Hilsen desperat!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Har du så dårlig fantasi så syntes jeg ikke du skulle få noen svar, og heller prøve å tenke deg til hva man kan putte oppi en sokk.... God trening for hjernen din :-) Anonymous poster hash: 5612b...148 1
rockejenta Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Sinnsykt frekt svar av deg over her. Det må være lov å spørre uten å få så frekke svar tilbake. Til TS: Jeg syns det hørtes ut som utrolig fine forslag! Du er jo den som vet best hva han ville blitt glad for Kan nevne at hjemme hos oss får jeg fortsatt julestrømpe av mamma og pappa, og den har gjerne litt godis, en klementin eller to oppi Pluss et kinderegg. Alltid stas, selv for en på 23 Vi får dem alltid på morgenen på julaften, så koser vi oss med godis og pusling av kindereggleker mens vi ser på Tre nøtter til askepott
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Har du så dårlig fantasi så syntes jeg ikke du skulle få noen svar, og heller prøve å tenke deg til hva man kan putte oppi en sokk.... God trening for hjernen din :-)Anonymous poster hash: 5612b...148 Okei. Ikke vanskelig å forstå at du er singel da. Anonymous poster hash: 7e67d...77b
Cdcover Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Har du så dårlig fantasi så syntes jeg ikke du skulle få noen svar, og heller prøve å tenke deg til hva man kan putte oppi en sokk.... God trening for hjernen din :-)Anonymous poster hash: 5612b...148 Må da være låv å spørre om slike ting, når dette er en tradisjon jeg aldri har hatt noe forhold til. Synes ikke det tyder på mangel på hjerneaktivitet å spørre om slike ting. Du synes ikke jeg skulle få noen svar? Men dette svaret fortjente jeg, synes du? Endret 1. desember 2014 av Cdcover
Cdcover Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2014 Sinnsykt frekt svar av deg over her. Det må være lov å spørre uten å få så frekke svar tilbake. Til TS: Jeg syns det hørtes ut som utrolig fine forslag! Du er jo den som vet best hva han ville blitt glad for Kan nevne at hjemme hos oss får jeg fortsatt julestrømpe av mamma og pappa, og den har gjerne litt godis, en klementin eller to oppi Pluss et kinderegg. Alltid stas, selv for en på 23 Vi får dem alltid på morgenen på julaften, så koser vi oss med godis og pusling av kindereggleker mens vi ser på Tre nøtter til askepott Åh, så koselig! ja, jeg tror jeg har en plan, så lenge han ikke synes det blir for barnslig hehe
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Okei. Ikke vanskelig å forstå at du er singel da.Anonymous poster hash: 7e67d...77b Haha, jeg er samboer, men det er jo sannelig ikke så vanskelig å finne noe å putte oppi?! Det er jo hun som kjenner mannen, ikke vi Til MIN samboer hadde dette passet: flaxlodd, sjokolade, skumnisser, massasjeolje, fiskekrok, mobildeksel, en kul tannbørste, MU-effekter, julefilm, hjerteformet lommevarmer. Anonymous poster hash: ed408...a60
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Liker han øl? Hvis ja, så kan du jo kjøpe en litt spennende øl Ellers er jo flakslodd en slager
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Bare fantaseien som stopper deg. Jeg har strikket i rødt garn strømper i str. King size....Anonymous poster hash: cfdfd...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå