Gå til innhold

Hvor er pakken min fra nelly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte litt julegaver fra nelly forrige søndag, så noe av det jeg bestilte er fra manneavdelingen, mens andre ting er fra kvinneavdelingen. Uansett, jeg fikk leveranse-melding allerede mandagen med sporingsnummer og alt, men nå 1 uke senere, kan jeg ennå ikke spore pakken min. Det står på nelly.com at pakken er fakturert. Synes det er kjempemerkelig at det skal ta så lang tid å få sendt pakken med posten. Det skal jo ta 2-6 virkedager, men nå har det jo tatt lengre tid enn som så.

Andre som har opplevd lignende, men som fikk pakken sin til slutt? Kjenner jeg blir oppgitt.

Anonymous poster hash: 32246...c9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt de å spør.

Anonymous poster hash: 83dc1...873
Skrevet

Veldig stor pågang på nelly for tiden, så det er helt normalt at det tar noen dager ekstra. Likevel rart at det tar såpass lang tid før de i det hele tatt får sendt den avgårde. Kontakt kundeservice og spør du.

Skrevet

Veldig stor pågang på nelly for tiden, så det er helt normalt at det tar noen dager ekstra. Likevel rart at det tar såpass lang tid før de i det hele tatt får sendt den avgårde. Kontakt kundeservice og spør du.

Takk for svar! Vet du hva man skal skrive i det feltet hvor det står "Henvendelse"? Står at jeg må fylle det ut, men skjønner ikke hva jeg skal skrive.. post-37809-0-51229100-1417442546_thumb.j

Skrevet

Kontakt de på facebook, det går fortere.

Anonymous poster hash: 83dc1...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...