Gå til innhold

Flere som er redde for å bli sammen med "festemennesker"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en gutt som er sjenert, glad i å telte og trene når han er edru. Men når han drikker blir han en helt annen, han drikker seg til blackout og da går han fort bort til fremmede jenter og kliner med dem og eventuelt sex. Det er jo helt greit når han er singel, men jeg er jo redd for at han fortsatt er sånn når han er i forhold. Det er jo hvordan han blir når han er full, virker ikke som om han har kontroll, i hvert fall helt umulig å snakke med han når han er full. Og det er jo helt urealistisk at han aldri skal drikke seg full når han er i et forhold.

Anonymous poster hash: c813f...410
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han drikker seg til black-out er det stor sjanse for at han "har glemt alt *sløv stemme*" når du prøver å spørre ham hva han har gjort på fest eller etter festen, så ville ikke giddet.

Anonymous poster hash: a8739...60c
Gjest Seajewel
Skrevet

Han der ville jeg ikke ha tatt i med ildtang engang.

• Liker 4
Skrevet

Møtt en gutt som er sjenert, glad i å telte og trene når han er edru. Men når han drikker blir han en helt annen, han drikker seg til blackout og da går han fort bort til fremmede jenter og kliner med dem og eventuelt sex. Det er jo helt greit når han er singel, men jeg er jo redd for at han fortsatt er sånn når han er i forhold. Det er jo hvordan han blir når han er full, virker ikke som om han har kontroll, i hvert fall helt umulig å snakke med han når han er full. Og det er jo helt urealistisk at han aldri skal drikke seg full når han er i et forhold.

Anonymous poster hash: c813f...410

Veldig mange forandrer seg og blir roligere på festfronten når de havner i forhold.

Men det er jo alltids unntak.

Skrevet (endret)

Jeg har datet TO som kunne drikke på seg blackout!

Det skjedde ikke alltid, men noen ganger. De røykte begge en del hasj i tillegg til at de styrtet ned på spriten når vi var ute. Noen ganger gikk det rett til helvete.

Han ene ble aggressiv og skjelte meg ut, datet ikke han så veldig lenge akkurat..! Selv om jeg ikke tok meg nær av det, han sa jo ikke noe som såret, han var bare sint helt uten grunn og sa masse usammenhengende piss som jeg ikke klarte å få noe mening ut av. Men det var jo jævlig irriterende da, som å være sammen med en toåring som fikk trass-anfall eller noe.

Han andre datet jeg lengre, men det var aldri veldig seriøst, vi var mer "friends with benefits". Han kunne plutselig svartne helt og bare bli fullstendig tilbakestående. Måtte geleide han hjem, hvis jeg mistet han så gikk han seg vill, og når jeg fant han igjen så hadde han f.eks. jakken full av baguetter med roastbiff som jeg ikke vet om han hadde kjøpt eller rappet - og han var vegetarianer.. Han sto også og prøvde å sjekke opp en dame en gang vi to var ute sammen, jeg var i baren og kjøpte øl og han ble nesten litt irritert når jeg kom og forstyrret dem for å gi han ølen :fnise: Han kunne vel kanskje ligget med noen andre og ikke husket særlig mye etterpå. Han sovnet imens han hadde sex med meg en gang, dagen etter husket han ikke at vi hadde hatt oss!

Jeg flirte litt av det, men når man er ute med dem så er det jo mest slitsomt. Hadde nok ikke likt en kjæreste som var sånn, hadde bekymret meg for at han kunne havnet i situasjoner hvor han skadet seg selv når han var ute. Sovnet i grøftekanten en vinter eller havnet i en slåsskamp. Skjønner egentlig ikke at folk som får helt blackout og blir en helt annen person tør drikke alkohol engang.

Endret av Cuntzilla
Skrevet

Etter å ha hatt flere "party-forhold", har jeg med årene funnet ut hva jeg IKKE skal ha i en mann. Det finnes ikke noe mer usjarmerende enn en mann som er drita full og ikke klarer å styre seg selv. Det er helt utelukket.

En fyr som drikker, men ikke endrer så mye personlighet, er derimot noe annet.

Før så drakk jeg såpass mye selv også at jeg endret personlighet og gjorde mye ting jeg ikke ville gjort edru. Nå er jeg bevisst på det selv når jeg drikker, å lar det ikke gå så langt.

Jeg var ei skikkelig fyllebøtte da jeg møtte eksen min, og han brukte det mot meg flere ganger i forholdet og lot meg ikkr gå på byen ol. i fare for hva jeg skulle gjøre. For selv om jeg aldri ville gjort noe galt mot han, forstår jeg at det er lett å dømme meg når man har sett meg drikke..

Skrevet

Jeg har lurt på hvordan de tør, de som drikker seg til blackout og gjør masse rart. (Antakelig tør de fordi de ikke vet hva de gjør, men å ikke huske noe er da også skummelt?)

Uansett. Det er ikke den typen mot du skal se etter i en mann. Han her er antakelig nærmere sitt sanne jeg full enn edru.

At folk åpner seg litt av alkohol, er grunnen til at vi bruker alkohol, men med han her går det for langt.

Jeg sjøl holder meg litt unna partyjenter. Det har med måten man "skal være kul" på, og at enkelte mennesker er litt lite givende.

Skrevet

Eksen min drakk seg alltid til black-out. Jeg tok bilder av han med hans telefon og stakk som faen.

Hadde han klart å holde seg unna sprit så kunne det ha gått bra, men han ville ikke gi opp spriten. Og han drakk slik fra fredag kveld til mandag morgen. Og noen ganger ukedagene.

Anonymous poster hash: 49e2e...fc9

Skrevet

Det er bare å ikke velge han som kjæreste.

Anonymous poster hash: 511b0...7d8
Skrevet (endret)

Jeg var en som ofte drakk meg til blackout når jeg var singel (hovedsakelig grunnet sosial angst/nervøsitet), men hadde da tanker om å roe ned om jeg eventuelt havnet i et forhold, for jeg skjønte jo det at slik oppførsel ikke ville være forenlig med å være i et forhold, men min erfaring er at damer er raske til å dømme og ikke vil gi folk en sjanse. Da fortsetter man selvfølgelig å drikke som før, og kanskje enda litt mer fordi man har mistet håpet og er såret og lei seg...

Men men. Det var mens jeg studerte.

Nå har jeg avsluttet studietilværelsen, fått fast jobb og flyttet til et nytt sted og drikker ikke i nærheten av like mye, så folk kan forandre seg. Men det er selvfølgelig ikke alle som kan det. Så spørs det jo da, om man kan skille mellom de som fortjener en sjanse, og de som ikke gjør det.

*redigert: Vet ikke hvordan jeg fikk meg til å skrive "når jeg var singel" o_O Jeg er fortsatt singel... damn. Litt trøtt i dag...

Endret av fullførsetningen
  • Liker 1
Skrevet
Flere som er redde for å bli sammen med "festemennesker"?

Niks, for man lever helt forskjellig liv som singel enn når man er i et forhold.

• Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Niks, for man lever helt forskjellig liv som singel enn når man er i et forhold.

Noen gjør det, noen gjør ikke.

Skrevet

Noen gjør det, noen gjør ikke.

Vel, men det er deres valg å ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...