Gå til innhold

stretch jeans / handlet fra asos noengang?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hoi!

Trenger tips til fine stretchjeans for oss som ikke er fjortiser lenger ..( slik du må tydeligvis må være i mudd , osv)

de kan ikke være for trange i livet men må sitte trangt over baken og hoftene ( får spader..og ikke for høye )og helst ikke så dyre.. :) Jeg må også nevne at jeg trenger 84 i innerbendslengde..

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Lee Leola? Høyere bak enn foran slik at du slipper det sambo kaller rørlegger-rumpe. I tillegg skrår de ut fra kneet, uten at de har sleng. Husker ikke helt prisen, men enten 699 eller 799.

Skrevet

Jeg har et par fra Mexx jeg er veldig fornøyd med!

Skrevet

Tro meg eller ikke, men sjekk Lindex.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg sånne jeans i England. Miss Selfridge het vel merket tror jeg.

Har aldri funnet jeans som har sittet så bra som dem. Veldig fornøyd er jeg ja.

Gjest Gjesta
Skrevet
Lee Leola? Høyere bak enn foran slik at du slipper det sambo kaller rørlegger-rumpe. I tillegg skrår de ut fra kneet, uten at de har sleng. Husker ikke helt prisen, men enten 699 eller 799.

De så ikke så gærne ut nei :) Mener jeg har prøvd noen lee bukser men at de ikke satt så bra.. :) Får ta meg en tur og prøve

Har gått opp 4 kg så 38 str buksene fra vero moda er rene trimmen og få på seg om dagen...

Sånn er det med kjæreste som lager god mat :hoho:

Skrevet

Hvis jeg ser sånn ut i sånne bukser, vil jeg også ha!!! :roll:

Gjest Ethereal
Skrevet

(jeg synes klaffer på baklommene framhever rumpa....)

Skrevet

Er for såvidt enig i at klaffer framhever rumpa, Etheral! Men lommer bør det i alle fall være, for bukser uten lommer gjør at jeg føler meg "naken", i alle fall! :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Enig i at lommer er viktig, men normale baklommer! Jeg har masse muskler i rumpa, og vil ikke at den skal vises enda mer enn den gjør (selv om jeg er tynn). Jeg hadde et dongeriskjørt med slike lommeklaffer, og endte til slutt med å kaste det....

Lee Leola er bra for jenter som har litt hofter (ikke for meg), og finnes i tre lengder; 31, 33, og 35 tommer. Men kjøp den trang, for den har bare tre beltehemper. Jeg bruker å krympe mi i tørketrommelen på høy temp hvis den har utvidet seg for mye. Men det sliter i lengden.

Gjest Ethereal
Skrevet

Som oftest bør du kjøpe den minste hvis du er i tvil. Men jeg ville ikke bestilt stretchjeans på nett; du kan være uheldig og få dårlig stretch som blir helt vid og lefsete.

Dessuten: "in the style of Britney Spears"? Med bar navle og halve rumpa synlig? :sjarmor:

Men den så fin ut på bildet....

Gjest Gjesta
Skrevet

Har noen handlet på asos?

Hvordan er det med toll og ting derifra..? jeg har funnet en bukse jeg vil ha

Gjest Anonymous
Skrevet

de er små i str -topper ihvertfall- og skriver ikke ned prisen

Gjest Anonymous
Skrevet
Enig i at lommer er viktig, men normale baklommer! Jeg har masse muskler i rumpa, og vil ikke at den skal vises enda mer enn den gjør (selv om jeg er tynn). Jeg hadde et dongeriskjørt med slike lommeklaffer, og endte til slutt med å kaste det....

Lee Leola er bra for jenter som har litt hofter (ikke for meg), og finnes i tre lengder; 31, 33, og 35 tommer. Men kjøp den trang, for den har bare tre beltehemper. Jeg bruker å krympe mi i tørketrommelen på høy temp hvis den har utvidet seg for mye. Men det sliter i lengden.

Hvor får man tak i Lee Leola bukser da?

Gjest Anonymous
Skrevet

nei, jeg kjøpte bare to topper til 5 pund hver for å prøve str og sånn. kjøpte xl, men var som en norsk medium...

Gjest Anonymous
Skrevet

Lee leola bukser får man på BIK BOK,CARLINGS,

Gjest Ethereal
Skrevet

JC har også Lee. Og sikkert andre butikker også. Det ser ut som de finnes overalt man selger jeans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...