AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei. Jeg tenkte å bake noen sorter til juø, men vet ikke hva? Ønsker ikke å bake pepperkaker elle julemenner. Noen s har forslag ? Til nå blir det konfektkaker og oreokuler. Men kunne tenkt meg noe mer? Event oppskrift ? Anonymous poster hash: e5d02...bd9
Zoega Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Sjakkruter, serinakaker, colapinner, krumkaker, lefser, kokostopper, risboller, delfiakake ... Maaange gode kaker altså! 😀
murray Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har foreløpig bakt sjokoladebiscotti. Trooor det blir sirupsnipper til helga.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Så langt er planen kun risboller men få finne en sort til, vet ikke hva, ikke glad i pepperkaker.Anonymous poster hash: cc45b...5bd
Christiania_Oslo Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Lussekatter Biscotti med sjokolade Cookies med sjokolade og hasselnøtter Risboller Kransekakestenger dyppet i sjokolade og pyntet med melis Sarah Bernard Lemon curd Konfekt med appelsinsmak/chilismak Brente mandler
Pawn Hearts Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Berlinerkranser er mitt årlige prosjekt. Smør, sukker, eggeplommer og så lite mel som mulig. Kona lager aniskringler, og da er vi i mål med julebaksten.
Gjest The damned Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Er usikker, men har veldig lyst til å prøve meg på smultringer i år. Tenker også at det blir kransekakestenger dyppet i sjokolade, oreokuler, sarah Bernard og kanskje et par sorter til. Skal også lage noen store kaker, men har ikke bestemt meg for hva enda. Vil ikke lage for mye, men mulig jeg tar med noe til svigers i jula
Brunhilde Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Jeg baker serinakaker. Kanskje et par sorter til hvis jeg får lyst, men alltid serinakaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå