Gjest GjestNå Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Hva synes dere er viktigst å i et forhold.... kjærlighet eller sex?? Ville dere hatt et forhold med masse kjærlighet og lite sex eller masse sex og lite kjærlighet?
dreamy Skrevet 25. juli 2004 #2 Skrevet 25. juli 2004 Jeg ville selvfølgelig helst hatt begge deler ... Selv om sex er aldri så viktig så er kjærlighet viktigere for meg...
Gjest Dazed Skrevet 25. juli 2004 #3 Skrevet 25. juli 2004 Masse kjærlighet og lite sex. Så klart elsker jeg begge, men kjærlighet er viktigst Hvert fall for meg..
Gjest GjestNå Skrevet 25. juli 2004 #5 Skrevet 25. juli 2004 Jeg synes også kjærlighet er viktigst. Men sambo synes sex er viktigere... Vet ikke om jeg klarer å leve et liv hvor man skal bygge forholdet på sex....tror heller ikke det vil gå lenge heller. Jeg blir frista til å møte andre gutter for å få den kjærligheten og oppmerksomheten jeg trenger fra dem... Ville dere ha satsa på et slikt forhold??
Gjest Madam Felle Skrevet 25. juli 2004 #6 Skrevet 25. juli 2004 Jeg hadde ikke klart å leve med en, som ikke klarte å vise meg kjærlighet på andre måter enn gjennom sex. Det forholdet hadde blitt for kaldt for meg, for det jeg setter mest pris på med min kjære er: Den klemmen/sussen han gir meg når han går forbi meg. De små blikkene han sender meg. Kjærtegnene Kosen og mye mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå