Gå til innhold

Miss lubben

Fat Sally Lee

Anbefalte innlegg

...

Jeg synes det er skremmende at fedme skal belønnes på en slik måte. Betyr dette at vi godtar utviklingen av menneskars størrelse?

ergner med at du synes det er skremmende med andre konkurranser som går på utseendet også da? siden de fleste vel er rimelig magre i slike konkurranser, og det er faktisk ikke sunt det heller og til tider ganske skremmende i mine øyne. (har ingen link til det, det er bare mine tanker om hva jeg har sett opp igjennom av div. missekonkurranser etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Lubben" er vel kanskje en dårlig oversettelse fra italiensk?

Det tror jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit at verden får se at det finnes slike damer også, ikke bare de syltynne supermodellene.

Synes det er tøft gjort av dem å stå i en slik konkurranse.

All ære til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det er jo bra at folk trives med den kroppen de har, men jeg synes ikke det er bra at om man blir helsefarlig feit og ikke prøver og gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit at verden får se at det finnes slike damer også, ikke bare de syltynne supermodellene.

Synes det er tøft gjort av dem å stå i en slik konkurranse.

All ære til dem.

Enig. Synes ikke dette er noe verre enn at radmagre kvinner får premier i Miss Universe, Miss World o.l. konkurranser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun her synes jeg er vanskelig å være sikker på, det kommer an på om det er dårlig tatt bilde og hva slags størrelsesforhold.

Jeg synes ikke hun er bælfeit, livstruende stor ihvertfall.

Hun var faktisk den eneste i konkurransen som faktisk hadde et ganske pent ansikt. (Selv om hun ser ganske sur ut...)

ergner med at du synes det er skremmende med andre konkurranser som går på utseendet også da? siden de fleste vel er rimelig magre i slike konkurranser' date=' og det er faktisk ikke sunt det heller og til tider ganske skremmende i mine øyne.[/quote']

Enig - hvorfor kan vi ikke heller idealisere den sunne middelveien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...