Gå til innhold

Liker en jente men tror hun bruker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker veldig godt en jente men jeg tror at hun bare bruker meg. Hun ringer meg stadig for at jeg skal kjøre henne til steder også når hun trenger et sted å sove. Ellers hører jeg sjeldent fra hun og hu er opptatt mye av dagen. Jeg begynner altså å bli forelsket men er forvirret grunnet blandede følelser. Hun er en villkatt men har stor sjarm også er hun veldig snill og grei med meg når vi er sammen. Jeg forstår meg bare ikke på henne. Hun må alltid gå etter en natt sammen og er alltid på farten. Virker ikke som jeg greier å temme henne. Hva skal jeg gjøre? Hjelp.

Anonymous poster hash: a33db...930
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du skal gjøre? Kaste henne ut av livet ditt fortere enn brukt dasspapir. Og la henne få høre det. Forresten, hvor er det hun sover? Og hvordan i all verden er det mulig å være forelsket i en som kynisk utnytter en selv?

Skrevet

Jeg har spurt henne flere ganger om hvorfor hun gjør dette her mot meg. Jeg fortalte henne at det sårer meg og at jeg ikke liker å være på vent for noen. Så gjør hun disse greiene sine og jeg smelter totalt. Jeg greier ikke si ifra for hun er så god mot meg. Jeg vet at det ikke er bra og la en selv bli utnyttet på denne måten men jeg er for svak til å si nei. Jeg tør ikke, hva skjal jeg gjøre pls.

Skrevet

Tar deg sammen og sier nei. Du har allerede forklart henne at det hun gjør sårer deg, og hun har ikke gjort noe forutenom å fortsette i samme spor. Altså har du svaret ditt der.

• Liker 1
Skrevet

Hva slags "greier" er det hun gjør som får deg til å smelte?

Nei, her må du stramme deg opp, gi henne en ordentlig verbal bitchlap som hun merker, og deretter be henne om å holde seg langt unna deg. Denne drittkjerringa er ikke bra for deg, TS, hun må ut av livet ditt, og det i går.

• Liker 2
Skrevet

Og en ting til: hun eier ikke respekt for deg, hun kommer aldri til å få det heller. Fordi hun vet hun kan tvinne deg rundt lillefingeren akkurat slik det passer henne. Derfor kommer hun ALDRI til å ville ha deg, rett og slett fordi hun ser på deg som alt for svak. Den dagen hun evt. ikke trenger deg, kommer hun til å dumpe deg hardt og brutalt uten å tenke på hvordan du vil ta det. Det eneste du kan gjøre er å komme henne i forkjøpet. På den måten klarer du i det minste å beholde LITT selvrespekt. Noen mennesker er rett og slett onde, det er også denne drittkjerringa.

Hadde en venninne som drev på tilsvarende med en fyr. Han kjørte henne der hun ville, ga henne masse dyre gaver, spanderte på henne. Han var jo oppover ørene forelsket, men hun delte ikke de følelsene. Appåtil snakket hun dritt om ham til meg. Jeg hintet til henne om hva jeg syntes om hvordan hun holdt på. Hun var livredd for at jeg skulle si noe til denne fyren.

Skrevet

Si nei.

Tenker mer i retning av "Ikke faen, kom deg til helvete ut av livet mitt, jævla drittkjerring!".

• Liker 3
Skrevet

Liker veldig godt en jente men jeg tror at hun bare bruker meg. Hun ringer meg stadig for at jeg skal kjøre henne til steder også når hun trenger et sted å sove. Ellers hører jeg sjeldent fra hun og hu er opptatt mye av dagen. Jeg begynner altså å bli forelsket men er forvirret grunnet blandede følelser. Hun er en villkatt men har stor sjarm også er hun veldig snill og grei med meg når vi er sammen. Jeg forstår meg bare ikke på henne. Hun må alltid gå etter en natt sammen og er alltid på farten. Virker ikke som jeg greier å temme henne. Hva skal jeg gjøre? Hjelp.

Begynn å si nei når hun ber deg om tjenester.
  • Liker 2
Skrevet

Men hvordan? Skal jeg sende henne en sms eller bare si det når jeg treffer på henne? Jeg er så redd for å miste henne også. Tenk om hun bestemmer seg for å dra sin vei, hva sitter jeg igjen med da?

Skrevet

Men hvordan? Skal jeg sende henne en sms eller bare si det når jeg treffer på henne? Jeg er så redd for å miste henne også. Tenk om hun bestemmer seg for å dra sin vei, hva sitter jeg igjen med da? Anonymous poster hash: a33db...930

Samme det, bare du får henne til å forstå at du ikke lenger lar deg utnytte. Hvorfor er du egentlig redd for å miste henne? Hva er hun egentlig for deg? Du kommer til å miste henne før eller senere uansett. Spørsmålet da er om du ønsker å sitte igjen med selvrespekt eller ikke. Det får du ikke om du lar henne kjøre over deg, for så å dumpe deg som et brukt kondom når hun er ferdig med deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også av den oppfatning. Jeg føler meg skitten og brukt men hun for meg til å føle meg så bra og avslappet. Vi er liksom alltid venner så da er det på en måte ekstra vanskelig for meg å begynne med å forlange greier og ting av henne.

Skrevet

Jeg er også av den oppfatning. Jeg føler meg skitten og brukt men hun for meg til å føle meg så bra og avslappet. Vi er liksom alltid venner så da er det på en måte ekstra vanskelig for meg å begynne med å forlange greier og ting av henne. Anonymous poster hash: a33db...930

Som sagt, hun er ikke bra for deg. Det blir som at hun forgifter deg for senere å gi deg motgift, sånn at du blir bra igjen. Det der er skadelig. Den egentlige giften her er henne. Og hun må bort fra livet ditt.

Skrevet

Vel, om det bare var så enkelt. Jeg har virkelig fallt for denne jenta men så er hun så fraværende og kald den ene dagen, hører jeg ikke fra noe også plutselig dukker hun opp igjen en sen torsdags kveld. Vi har fantastisk sex men vi gjør liksom aldri noe sammen lenger.

Skrevet

Dette er jo presis som The Offsprings Self Esteem:

https://www.youtube.com/watch?v=eeWjzBHUdsI

wrote her off for the tenth time today
And practiced all the things I would say
But she came over
I lost my nerve
I took her back and made her dessert
Now I know I'm being used
That's okay man cause I like the abuse
I know she's playing with me
That's okay cause I got no self esteem

We make plans to go out at night
I wait till 2 then I turn out the light
All this rejection's got me so low
If she keeps it up I just might tell her so

When she's saying that she wants only me
Then I wonder why she sleeps with my friends
When she's saying that I'm like a disease
Then I wonder how much more I can spend
Well I guess I should stick up for myself
But I really think it's better this way
The more you suffer
The more it shows you really care
Right? Yeah yeah yeah

Now I'll relate this little bit
That happens more than I'd like to admit
Late at night she knocks on my door
Drunk again and looking to score
Now I know I should say no
But that's kind of hard when she's ready to go
I may be dumb
But I'm not a dweeb
I'm just a sucker with no self esteem

When she's saying, oh, that she wants only me
Then I wonder why she sleeps with my friends
When she's saying, oh, that I'm like a disease
Then I wonder how much more I can spend
Well I guess I should stick up for myself
But I really think it's better this way
The more you suffer
The more it shows you really care
Right? Yeah-eh-eh

Anonymous poster hash: cdd6d...cfd
  • Liker 4
Skrevet

Bare innse det ts. Slike jenter vil ikke ha og slå seg til ro med tøffelhelter som deg. Men hvis du får pult henne i ny og ned uten at du blir forelska er jo det bare et pluss.

Anonymous poster hash: 2e926...40c
  • Liker 3
Skrevet

Vet hva du mener...
Har en her i byen jeg som rett og slett har satt livet sitt på vent, fordi han TROR at etter jeg er ferdig med eksamener og utdanning som tar prox 5år til, så er jeg klar for han.. "Skjønner du er opptatt vennen, er så utrolig glad i deg søta, jeg skal vente på deg jeg".. Jeg har ikke ringt ham en eneste gang, nå svarer jeg ikke på meldinger lenger...Og tar det for lang tid før jeg svarer, gjett hem som da tar seg en tur innom for å sjekke at alt er ok? mhm..

So...Tilbake til deg, kanskje hun rett og ikke er interessert?
Kanskje du er en ordentlig tøffel i tillegg? Han som er etter meg, er det, men jeg har ikke hjerte til å utnytte ham, og jeg har sagt til ham at jeg har null følelser for ham, men han er der likevel "jammen Kanskje du får det :) Er her for deg søta!:)"

Om du tror hun utnytter deg, for hvordan du er, så kast henne og move on, evt.. La henne komme til deg...krypende...og gjerne spill litt "hard-to-get" Så finner du vel ut om hun liker deg eller ikke :P

Skrevet

Vel, om det bare var så enkelt. Jeg har virkelig fallt for denne jenta men så er hun så fraværende og kald den ene dagen, hører jeg ikke fra noe også plutselig dukker hun opp igjen en sen torsdags kveld. Vi har fantastisk sex men vi gjør liksom aldri noe sammen lenger. Anonymous poster hash: a33db...930

Sex - the coldest weapon of all...

Så hun bruker deg som sexleketøy også, altså. Har du sjekket deg? Hvem vet hva hun har vært bortpå?

Skrevet

Hun bruker deg. Vil du la deg bli brukt? Er du en dørmatte?

Få deg en ryggrad og be henne dra dit pepper'n gror

Anonymous poster hash: 360ed...592

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 4bd0f...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...