AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Vet ikke hvor denne tråden passer, så jeg plasserer den bare her. Jeg trenger noen synspunkter siden jeg begynner å skremme meg selv. Hele livet har jeg bare møtt motgang, jeg ble mobbet hele barndommen, frøset ut som tenåring, hadde familiemedlemmer som forlot og frøs meg ut fordi jeg ikke var bra nok (disse er rike og svært snobbete mennesker). Etter dette har jeg blitt uføretrygdet, 100%; pga en fysisk sykdom jeg fikk som gir meg mye smerter og plager. Jeg fikk aldri fullført skole pga mobbing, og nå kan jeg ikke jobbe med annet enn ting som krever høy utdannelse pga sykdommen. Drømte lenge om utdanning, men fikk ingen hjelp hos nav eller andre som liksom skulle hjelpe meg. Orket til slutt ikke å kjempe for dette lenger. Jeg har blitt voldtatt, og ble mishandlet av den siste kjæresten min. Nå begynner jeg å kjenne at jeg snart ikke orker mer. Føler at alt bare er dritt, ingen bryr seg om meg uansett (har ingen venner eller noen) og politikerne vil bare straffe sånne som meg som sliter, sånn at vi skal "skjerpe oss", og tar dermed vekk en masse penger og tiltak som gjør at jeg blir enda mer fortvilet og overlatt til meg selv. Vet ikke hva jeg vil med dette annet enn at jeg trenger noen synspunkter, eller egentlig bare å lufte meg litt. Jeg begynner å tenke at; jaja, hvis alt går til helvete og blir verre nå så kan jeg jo bare dø. Og jeg kjenner at jeg mener det og ikke lenger er redd for å dø, noe jeg var før. Men nå er jeg så inderlig sliten. Dette gjør meg redd. Noen som har hatt det sånn før? Jeg orker ikke å gå til lege eller gå gjennom noe hjelpeapparat, for jeg har opplevd at det ikke er noen hjelp å få. Men er det noe annet jeg kan gjøre? Orker ikke å ha det sånn som dette, og skremmer samtidig meg selv siden jeg er så psykisk sliten at jeg ikke bryr meg lenger. Anonymous poster hash: 42824...77f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Tråden din kan nok bli stengt eller slettet, da du er inne på et slikt tema. Kanskje prøve http://www.sidetmedord.no/ eller andre psykiske helsetjenester på nett eller telefon? Klem til deg Anonymous poster hash: 52353...5bc
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Tråden din kan nok bli stengt eller slettet, da du er inne på et slikt tema. Kanskje prøve http://www.sidetmedord.no/ eller andre psykiske helsetjenester på nett eller telefon? Klem til deg Anonymous poster hash: 52353...5bc Har skrevet på den siden før, men fikk ingen respons fra hverken ansatte eller brukere. Fant ikke ut av det, om jeg skrev på feil sted, men syntes det var rotete og vanskelig. Orker ikke å skrive det jeg skrev her en gang til uansett, føler meg helt tom og uten krefter til noe. men tusen takk for klemmen, og at du svarte meg Anonymous poster hash: 42824...77f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Skriv ut det du har skrevet her og vis det til legen. Anonymous poster hash: 786eb...476
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Sender en klem til deg Har dessverre ikke så mye råd å komme med.. Anonymous poster hash: db9dc...693
Avalon Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg ser at du har fått en del tips allerede. Jeg vil også minne om Mental Helse: http://www.mentalhelse.no/ Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no Det skal være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Avalon, mod
Anbefalte innlegg