Gå til innhold

Hvilken bank har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så jævla lei av dnb, det er jo bare tull med avtalegiro, og vel så det!

Fått masse purringer på ting som jeg har avtalegiro på, som står det er i orden, jeg har snakket med dem selv og "jada, skal være i orden dette."

Bare tull! Nå er jeg dritlei og vil bytte.

Men hva skal jeg bytte til?

Jeg er 22, og det jeg Liker med dnb er at det koster ingenting i året, betaler ikke for kortet og kan ta ut gratis hvor som helst ..

Fins det noen annen bank som er like billig å ha sånnsett, eller som har en sånn student/ungdomsordning? :)

Anonymous poster hash: 8e375...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har DNB. Aldri opplevd problem med det du skisserer. Sikker på at det ikke er "brukerfeil"?

Anonymous poster hash: 3bca2...b88
  • Liker 3
Skrevet

Har DnB. Eneste gangen jeg opplever problemer med feks avtalegiro er når jeg ikke har dekning på kontoen dagen pengene trekkes.

Anonymous poster hash: 070e1...556
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

DnB har aldri opplevd noe problem med DnB.

• Liker 2
Skrevet

Skandiabanken. Gratis bruk av kortet, gratis å ta ut penger både i butikk og minibank. Det koster vel 250 kr i året tror jeg, men jeg kan ikke se at jeg har betalt noe de siste to årene i alle fall.

Aldri opplevd noe tull med dem. Men det er jo klart at hvis man trenger en fysisk bank å gå til av og til, så er ikke Skandiabanken rette banken.

Selv har jeg brukt dem nå i 10 år. Ingen planer om å bytte.

Tror ikke jeg kjenner noen som er fornøyde med dnb, og jeg kjenner ganske mange som bruker dem.

Skrevet

Har DnB, og er fornøyd!!

Ingen problemer med avtalegiro eller annet. Brukervennlig nettbank, fin mobilbank, billig forsikring og en bank som ønsket oss veldig velkommen da vi kom for å søke lån. Føler meg godt ivaretatt.

Skrevet

SR-bank :smilbla:

Anonymous poster hash: 0a753...bc1
Skrevet

Jeg har DnB og er fornøyd. Men byttet fra Nordea som tilbød meg 400 000,- i lån, så skulle ikke så mye til ;)

Skrevet

Har Dnb og Skandiabanken. Aldri hatt problemer med noen av dem.

Anonymous poster hash: 6b3cf...2fc

Skrevet

Ya-bank. Og så har jeg boliglånet hos KLP og Kredittkort hos Danske Bank (365privat)

Gjest SånnCirka
Skrevet

DnB. Kjempefornøyd. Aldri hatt noe tull med avtalegiro eller efaktura eller noen ting. :)

Skrevet

DNB - fornøyd. Hjelper bestemor med hennes bank om dagen Sparebank1 og der det jo gebyrer på det meste. I tillegg har de en dårlig app, og ulogisk nettbank. Nei, ingen planer om å bytte med det første.

Har heller ikke opplevd tull med regninger.

Skrevet (endret)

Har DnB som min hovedbank og veldig fornøyd. Opplever aldri problemer og de har vært svært lydhøre i forhold til f.eks boliglån, i motsetning til andre banker. Kjenner også godt til yaBank, Bank Norwegian, Nordea, Sparebank 1, Skandiabanken og Gjensidige og jeg synes det bare er Skandiabanken som kan måle seg i forhold til DnB når nettbankløsninger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg er så jævla lei av dnb, det er jo bare tull med avtalegiro, og vel så det!

Fått masse purringer på ting som jeg har avtalegiro på, som står det er i orden, jeg har snakket med dem selv og "jada, skal være i orden dette."

Bare tull! Nå er jeg dritlei og vil bytte.

Men hva skal jeg bytte til?

Jeg er 22, og det jeg Liker med dnb er at det koster ingenting i året, betaler ikke for kortet og kan ta ut gratis hvor som helst ..

Fins det noen annen bank som er like billig å ha sånnsett, eller som har en sånn student/ungdomsordning? :)

Anonymous poster hash: 8e375...ab9

Jeg kan garantere at det her er brukerfeil. Har du sørget for at avtalegiroavtalen din har høy nok beløpsgrense per transaksjon og per måned? Jeg vedder en hundrings på at disse grensene er satt for lavt, og da kan ikke banken trekke pengene på dine vegne. Lett å skylde på banken :)

Anonymous poster hash: 1eb43...9e0

• Liker 2
Skrevet

Skandibanken er fortsatt best. Ingen gebyrer, men det er det jo mange som har. Men jeg synes nettbanken deres er mest brukervennlig.

• Liker 1
Skrevet

Hoppet fra DnB til Nordea. Mye mer fornøyd. ^^,

Skrevet (endret)

Skandiabanken siden 2000. Beste nettbankordning der en slipper å godkjenne hver minste operasjon med koder. Og gebyrfri. I tillegg en fin mobil-app.

Og vilkårene er like for alle, ikke noe pruting eller spørsmål om alder eller medlemsskap eller fantasifulle "kundeprogram"

Men bortsett fra brukskontoen (som jeg tømmer hver lønningsdag) shopper jeg banktjenester der de til enhver tid har beste tilbud.

Og det er en stund siden Skandiabanken var i toppen på sparekonto.

(Du må betale for bankkort, så den er vel ikke noe for TS uansett. Men jeg tviler på at AvtaleGiro fungerer annerledes i DNB enn i andre banker)

Endret av nojac
Skrevet

Hoppet fra DnB til Nordea. Mye mer fornøyd. ^^,

Det er jo som å hoppe tilbake til en nettbank fra steinalderen :fnise:

Skrevet

Bytta til dnb i fjor fra sb1. Godt fornøyd.

Skrevet

Det er jo som å hoppe tilbake til en nettbank fra steinalderen :fnise:

Vel, jeg synes faktisk det var motsatt. :3

Har aldri hatt så mye problemer noen gang som jeg hadde med DnB. >_<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...