Gå til innhold

studere i vestfold. hvor bo?

Fremhevede innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Kan noen som har studert ved Høgskolen i Vestfold fortelle meg hvor det lønner seg å bo?

På kartet ser Borre ut som en liten avkjørsel på en av de store riksveiene, så jeg antar at dette ikke er store plassen?

(Nå mener jeg ikke å fornærme noen fra Vestfold her. Siden jeg bor nesten 200mil unna har jeg ikke noe annet enn et kart å støtte meg til)

Er det for langt unna å bo i f.eks. Tønsberg?

Hvor langt er det fra Borre til Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har studert ved Bakkenteigen. Borre er ikke så stort sted nei... Du kan godt bo i Horten eller Åsgårdsstrand. Hvis du vil bo et litt større sted, kan du bo i Tønsberg. Jeg valgte å bo i Tønsberg, og synes det var helt greit å kjøre fram og tilbake. Det går også ann å ta bussen.

Lurer du på noe mer om å studere der, eller hvor du skal bo, så kan du jo sende meg en pm.

Skrevet

Både Horten, Åsgårdstrand og Tønsberg er ca. 10-15 minutter unna høyskolen med bil. Buss går det også forbi der. Jeg ville helst bodd i Tønsberg, eneste ulempen er om du kjører bil, siden det nå er bomring rundt byen. Men tar du buss ut til skolen er det jo ingen sak. :)

Høyskolen har vel en del studentboliger i området også, har du undersøkt det?

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Høyskolen har vel en del studentboliger i området også, har du undersøkt det?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har studert ved HiVe, og jeg vil helt klart anbefale Tønsberg. Veldig fin by :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Borre? Borre komune er vel Horten og noen andre småkomuner rundt?

Blir vel billigere enn Tønsberg.

Skrevet

Det er mulig det er billigere å bo i Horten, men jeg ville helt klart bodd i Tønsberg. Det står på www.vkt.no at månedskort for studenter inntil 30 år koster kr 300,- i måneden. Studenthjemmet ved sykehuset er billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...