Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Kan noen som har studert ved Høgskolen i Vestfold fortelle meg hvor det lønner seg å bo? På kartet ser Borre ut som en liten avkjørsel på en av de store riksveiene, så jeg antar at dette ikke er store plassen? (Nå mener jeg ikke å fornærme noen fra Vestfold her. Siden jeg bor nesten 200mil unna har jeg ikke noe annet enn et kart å støtte meg til) Er det for langt unna å bo i f.eks. Tønsberg? Hvor langt er det fra Borre til Oslo?
Linsi Skrevet 25. juli 2004 #2 Skrevet 25. juli 2004 Jeg har studert ved Bakkenteigen. Borre er ikke så stort sted nei... Du kan godt bo i Horten eller Åsgårdsstrand. Hvis du vil bo et litt større sted, kan du bo i Tønsberg. Jeg valgte å bo i Tønsberg, og synes det var helt greit å kjøre fram og tilbake. Det går også ann å ta bussen. Lurer du på noe mer om å studere der, eller hvor du skal bo, så kan du jo sende meg en pm.
Mrs. B Skrevet 25. juli 2004 #3 Skrevet 25. juli 2004 Både Horten, Åsgårdstrand og Tønsberg er ca. 10-15 minutter unna høyskolen med bil. Buss går det også forbi der. Jeg ville helst bodd i Tønsberg, eneste ulempen er om du kjører bil, siden det nå er bomring rundt byen. Men tar du buss ut til skolen er det jo ingen sak. Høyskolen har vel en del studentboliger i området også, har du undersøkt det?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 Høyskolen har vel en del studentboliger i området også, har du undersøkt det?
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #5 Skrevet 25. juli 2004 Jeg har studert ved HiVe, og jeg vil helt klart anbefale Tønsberg. Veldig fin by
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #6 Skrevet 25. juli 2004 Borre? Borre komune er vel Horten og noen andre småkomuner rundt? Blir vel billigere enn Tønsberg.
Mona Skrevet 27. juli 2004 #7 Skrevet 27. juli 2004 Det er mulig det er billigere å bo i Horten, men jeg ville helt klart bodd i Tønsberg. Det står på www.vkt.no at månedskort for studenter inntil 30 år koster kr 300,- i måneden. Studenthjemmet ved sykehuset er billig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå