Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos hudpleier og ble sminket. Fikk lagt kunstige øyevipper. Hun sa de gikk av med lunkent vann neste dag. Har gjort det, har også brukt sminkefjerner. Noen få vipper på det ene øyet gikk da av, ikke alle. Ingen på det andre øyet. Dette har jeg gjort to ganger.

Vil så gjerne få dem fjernet nå. Har ikke sterkere øyefjerner enn boitherm sminkefjerner som jeg har brukt til nå. Går det med vaselin tro?

Anre forslag?

Har gnikket litt, men vil jo heller ikke dra eller klippe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det punktvipper? Masser noe form for olje på øynene, det løser opp limet så du kan dra de forsiktig av

Skrevet

Er det punktvipper? Masser noe form for olje på øynene, det løser opp limet så du kan dra de forsiktig av

Takk, vil forsøke det. Skal på jobb senere i dag og håper jeg får fjernet alle til da.

Ja, jeg tror det er punktvipper.

Skrevet

Er ikke farlig å dra litt i de, men de løsner fort med olje :)

Skrevet

Er ikke farlig å dra litt i de, men de løsner fort med olje :)

Vet du, tok mandelojle på og masserte for over 1 time siden. Ingen flere har gått av. Sitter med olje fremdeles og prøver å gnikke forsiktig nedover opp på lokkene. Utrolig rart at de ikke løsner, tenker jeg. Oj, der falt et punkt til av, på det samme øyet hvor de andre løsnet. Ingen er løsnet fra det ene øyet. Det var der hun la sist på, husker jeg.

Oj, nå får jeg visst revet av noen til. Komisk egentlig.

Får vel alle til slutt. Dette er ikke noe for meg. Men var gøy å prøve.

Skrevet

Hva med å kontakte hudpleier og spørre?

Anonymous poster hash: 5c053...23c

Skrevet

Vet du, tok mandelojle på og masserte for over 1 time siden. Ingen flere har gått av. Sitter med olje fremdeles og prøver å gnikke forsiktig nedover opp på lokkene. Utrolig rart at de ikke løsner, tenker jeg. Oj, der falt et punkt til av, på det samme øyet hvor de andre løsnet. Ingen er løsnet fra det ene øyet. Det var der hun la sist på, husker jeg.

Oj, nå får jeg visst revet av noen til. Komisk egentlig.

Får vel alle til slutt. Dette er ikke noe for meg. Men var gøy å prøve.

Da må de ha brukt et veldig sterkt lim, det var rart. Ring salongen og hør, kanskje de kan fjerne de for deg

Skrevet

Da må de ha brukt et veldig sterkt lim, det var rart. Ring salongen og hør, kanskje de kan fjerne de for deg

Det ordner seg.

Men ja, jeg tror de må ha brukt sterk lim. Har enda ikke fått alt av, og nå har jeg holdt begge øynene under varmt til lunkent rennende vann lenge. Tatt på ny mandelolje og gnikket. Kanskje en eller høyst to til falt av. Har dradd litt også. Men de løsner ikke. Tør ikke dra hardere.

Er litt pysete kanskje med sånne midler på huden. Synes det er litt skremmende med mange kjemikalier som er i mange hudprodukter som vi påfører huden.

Skrevet

Snakker med eieren noen ganger. Skal spørre.

Skrevet (endret)

Edit: glem det. Ser nå at hun sa de skulle gå av med lunkent vann.

Endret av MissCoverdale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...