Belima Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har lyst til å strikke en helt enkel hals, men finner ingen oppskrift. Forstår at den må strikkes på rundpinne og så deles opp. Er det noen som har oppskrift på barn 5 og 7-8 år som kan hjelpe meg. Kunne tenkt meg å strikke i Smartgarn på pinne nr 31/2.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Denne oppskriften er med et garn med ganske lik strikkefasthet som Smart. Anonymous poster hash: 9b748...158
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=155&d_id=30&lang=no Denne har jeg laget 2 av, en etter oppskriften og en med litt dikting. Om du i stedenfor 11 rapporter bruker 8 rapporter = 17 masker x 8 så kan du bruke smart. Men om den passer best til den største eller den minste må du prøve. Jeg har brukt adore fra OBS til kr. 20, og 2 nøster.Anonymous poster hash: eb56d...483
Belima Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2014 Tusen takk begge to. Siden jeg ikke er så veldig god til å strikke, så velger jeg den første oppskriften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå