Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ennå ikke funnet en dusjsåpe som jeg er 100% fornøyd med.. Noen tips?

Anonymous poster hash: 62c69...6ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt dusjoljen Ph5 Eucerin som jeg kjøper på apoteket. Mild og behagelig duft og er god på huden. Veldig praktisk at man får kjøpt stor pumpeflaske og refilpose.

Skrevet

Loccitane sin Almond dusjolje. Mild, god, uten sls, og duften gjør morgenen ekstra god! Kjøpte 500 ml på salg, og betalte under 250 kroner for noe som varer lenge og gjør behovet for fuktighetskrem mye mindre!

Anonymous poster hash: 17de4...5ee

Skrevet

Bruker også L'Occitane sin almond oil greie, den er super!

Skrevet

Palmolive funker for meg også.

Skrevet

Loccitane sin Almond dusjolje. Mild, god, uten sls, og duften gjør morgenen ekstra god! Kjøpte 500 ml på salg, og betalte under 250 kroner for noe som varer lenge og gjør behovet for fuktighetskrem mye mindre!

Jeg brukte også denne og tenkte at jeg kunne kutte på boddylotion, men så tror jeg kroppen min 'vendte seg til den' og begynte å kreve mer fuktighet igjen... Jeg vet ikke jeg, kanskje det bare er meg?
Skrevet

For tiden bruker jeg denne, men jeg liker å variere, så jeg prøver som oftest en ny så fort jeg er tom :)

Skrevet

Bruker også L'Occitane sin almond oil greie, den er super!

jeg bruker også denne :-)

Skrevet

Hei! Jeg var i tenårene svært bevisst på å bruke på dyre og populære dusjsåper, balsam og sjampoer - det var viktig for meg! Når jeg ble student gikk ikke økonomien opp, og jeg måtte over til DubbelDush, og det var overraskende bra!

Når det gjelder sjampoer og lignende, trenger man ikke bruke så allverdens...

Herborg

Skrevet

Bruker en shower&shavesak fra Dr. Greve eller noe sånt? Lilla flaske. Lukter helt greit, og er grei når man skal høvle litt i dusjen :)

Anonymous poster hash: 68c2a...d6a

Skrevet

Jeg brukte også denne og tenkte at jeg kunne kutte på boddylotion, men så tror jeg kroppen min 'vendte seg til den' og begynte å kreve mer fuktighet igjen... Jeg vet ikke jeg, kanskje det bare er meg?

Jeg bruker bodylotion også altså, men siden jeg dusjer hver dag, og er ganske tørr i huden, betyr denne oljen at jeg ikke trenger å være like nøye med bodylotion hver eneste gang :) Får støvete legger dersom jeg bare bruker denne, dessverre... . Hvert fall nå på vinterstid. Så mente absolutt at det gjør behovet mindre, men ikke fraværende-dessverre. Kjøpte en sånn dusjoljesak fra la Roche-posay. Den lukter grufullt, og den kan til nød brukes til shaving av legger... .

Skrevet

Det spiller ingen rolle hva jeg bruker i dusjen, fordi vann i seg selv tørker ut huden. Bruker alt mulig og blir tørr selv etter å brukt dusjolje.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker Nivea hawaiian rose oil eller noe sånt, turkisfarget såpe med gullgreier i

Skrevet

Mild? Jeg klør nesten av meg huden av den, må være veldig parfymert?

Anonymous poster hash: b80e2...2d0

• Liker 1
Skrevet

Mild? Jeg klør nesten av meg huden av den, må være veldig parfymert?

Anonymous poster hash: b80e2...2d0

Vi er vel alle ulike da? Jeg er uhyre sensitiv og har eksem som bryter ut hvis jeg blir for tørr, men denne er ypperlig til meg. Alt annet fra Loccitane derimot...

Gjest Ive Lina
Skrevet

Bruker Eucerin sin dusjolje - selges på apoteket.

Skrevet

Sterilan.

Den syns jeg er bra.

Dessuten lukter den greit.

Skrevet

Hei! Jeg var i tenårene svært bevisst på å bruke på dyre og populære dusjsåper, balsam og sjampoer - det var viktig for meg! Når jeg ble student gikk ikke økonomien opp, og jeg måtte over til DubbelDush, og det var overraskende bra!

Når det gjelder sjampoer og lignende, trenger man ikke bruke så allverdens...

Herborg

Hvis du syns den var bra, så må du ha brukt noen elendige greier før det...

Dårligere produkt skal man lete langt nedover i prisklassene for å finne.

Skrevet

Dove, Palmolive eller hva de måtte ha i butikkene jeg shopper i.

Har ikke spesielt sensitiv hud og tåler det meste bare det lukter ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...