Normandie Skrevet 2. desember 2014 #21 Skrevet 2. desember 2014 Leste ikke at noen hadde skrevet nesten det samme som meg før jeg postet innlegget.. Fordi, her har vi åpenbart en bekymret student. DU gjør ikke saken bedre, bare verre. Det er helt usaklig og respektløst for TS. Det er folk som deg som gjør skolen vaskeligere for de som sliter. Du skal aldri uttale deg om ting du ikke vet noe om, og aldri døm det heller. Til og med de som sliter, må klare å få stumpen inn i eksamenslokalene før eksamen begynner. Det burde være overkommelig for alle. Er man B-menneske, så får man heller sette på ørten alarmer, legge seg tidligere og eventuelt be noen vekke seg dersom de overskrider et gitt tidspunkt. Klarer man ikke det, så får man ta eksamen en annen gang.
globalagogo Skrevet 2. desember 2014 #22 Skrevet 2. desember 2014 Rart det aldri har skjedd med meg. Det er nok fordi det KAN skje med alle, men det skjer ikke nødvendigvis med alle. Til og med de som sliter, må klare å få stumpen inn i eksamenslokalene før eksamen begynner. Det burde være overkommelig for alle. Er man B-menneske, så får man heller sette på ørten alarmer, legge seg tidligere og eventuelt be noen vekke seg dersom de overskrider et gitt tidspunkt. Klarer man ikke det, så får man ta eksamen en annen gang. Tråden er ikke ment for at noen skal rette finger. Og TS vet ganske godt at han/hun må ta eksamen på nytt en annen gang. Så at man "burde" og "skulle kunne" og "man bør heller" ditt og datt kan du bare la vær å kommentere.
Normandie Skrevet 2. desember 2014 #23 Skrevet 2. desember 2014 Det er nok fordi det KAN skje med alle, men det skjer ikke nødvendigvis med alle. Tråden er ikke ment for at noen skal rette finger. Og TS vet ganske godt at han/hun må ta eksamen på nytt en annen gang. Så at man "burde" og "skulle kunne" og "man bør heller" ditt og datt kan du bare la vær å kommentere. Antar du er en av dem som ligger og purker når startskuddet for eksamen går.
globalagogo Skrevet 2. desember 2014 #24 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Antar du er en av dem som ligger og purker når startskuddet for eksamen går. Nei, ligger godt an, jeg, takk. Men jeg liker å forsvare det faktum at menneskelige feil kan skje. Trenger ikke å ha noe med meg å gjøre. Endret 2. desember 2014 av vestia
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #25 Skrevet 2. desember 2014 Antar du er en av dem som ligger og purker når startskuddet for eksamen går. Du trenger ikke å anta en jævla dritt Anonymous poster hash: d6dcb...c4b
Normandie Skrevet 2. desember 2014 #26 Skrevet 2. desember 2014 Du trenger ikke å anta en jævla dritt Anonymous poster hash: d6dcb...c4b Hehe. I do whaeva i wantz osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå