AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei! Skulle hatt skriftlig privatisteksamen på fredag, men jeg forsov meg. Vet at jeg bare kan ta den opp igjen til våren, men lurer på om det har noe å si sånn ellers? Jeg er elev ved Sonans (100% student), og har fire nye fag jeg skal ta nå etter jul. Har det at jeg nå forsov meg til denne eksamenen noe å si i forhold til stipend for neste semester? Jeg vil vel fortsatt kunne få stipend etter jul, selv om jeg ikke møtte til eksamen nå? Har møtt til de andre eksamnene jeg har hatt denne høsten. Anonymous poster hash: ad541...60a
Rachelzane Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Hei! Skulle hatt skriftlig privatisteksamen på fredag, men jeg forsov meg. Vet at jeg bare kan ta den opp igjen til våren, men lurer på om det har noe å si sånn ellers? Jeg er elev ved Sonans (100% student), og har fire nye fag jeg skal ta nå etter jul. Har det at jeg nå forsov meg til denne eksamenen noe å si i forhold til stipend for neste semester? Jeg vil vel fortsatt kunne få stipend etter jul, selv om jeg ikke møtte til eksamen nå? Har møtt til de andre eksamnene jeg har hatt denne høsten. Anonymous poster hash: ad541...60a jeg fikk stipend selv om jeg ikke møtte opp, forsov meg jeg og en gang. stipendet blir ikke stoppet slik jeg forstår,bare husk å ta den etter jul slik at litt av lånet ditt(hvis du har) blir omgjort.
Normandie Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Prestasjon i seg selv å forsove seg til en eksamen. Fatter ikke hvordan det er mulig. 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Prestasjon i seg selv å forsove seg til en eksamen. Fatter ikke hvordan det er mulig. Dette blir en ren avsporing, men jeg er enig. Det er jo bare å sette på to vekkerklokker, og sjansen for at begge tar kvelden samtidig er nesten null. Sliter man nok med å stå opp finnes det nok av vekkerklokker der man må scanne en kode eller løse noen oppgaver for at den holder kjeft også - neppe noe for hvermansen, men hvis man først er typen som forsover seg. Jeg har forøvrig også inntrykk av at dette ikke får de helt store følgene for deg, TS. Du mister nok ikke stipendet, det skjedde i hvert fall ikke med en venninne av meg som gjorde akkurat dette. Anonymous poster hash: 72212...35b 3
J_9 Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Prestasjon i seg selv å forsove seg til en eksamen. Fatter ikke hvordan det er mulig. Alle kan være uheldige.. Kan skje hvem som helst 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Takk for svar! Hvordan det er mulig å forsove seg til eksamen? Fordi dette var min fjerde eksamen på under en uke, og jeg var og er utslitt. Anonymous poster hash: ad541...60a 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 jeg fikk stipend selv om jeg ikke møtte opp, forsov meg jeg og en gang. stipendet blir ikke stoppet slik jeg forstår,bare husk å ta den etter jul slik at litt av lånet ditt(hvis du har) blir omgjort. Var det som privatist? Håper du har rett Anonymous poster hash: ad541...60a
Rachelzane Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Var det som privatist? Håper du har rett Anonymous poster hash: ad541...60a ja på sonans
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 ja på sonans Okei, da satser jeg på at det går greit Men da du forsov deg... Ringte du og sa i fra om dette noen plass? Bare lurer på om det er noen plass jeg må si ifra slik at jeg fortsatt har mulighet til å få stipend nå etter jul, og slik at jeg fortsatt har mulighet til å få noe av lånet gjort om til stipend. Kjenner jeg blir litt stressa nå. Anonymous poster hash: ad541...60a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Okei, da satser jeg på at det går greit Men da du forsov deg... Ringte du og sa i fra om dette noen plass? Bare lurer på om det er noen plass jeg må si ifra slik at jeg fortsatt har mulighet til å få stipend nå etter jul, og slik at jeg fortsatt har mulighet til å få noe av lånet gjort om til stipend. Kjenner jeg blir litt stressa nå. Anonymous poster hash: ad541...60a nei det er ikke nødvendig! Anonymous poster hash: 6a513...f97
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #11 Skrevet 1. desember 2014 Alle kan være uheldige.. Kan skje hvem som helst Kunne aldri ha skjedd meg, med mindre jeg var veldig syk, og da er ikke eksamen uansett et alternativ. Anonymous poster hash: 0e736...df4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #12 Skrevet 1. desember 2014 nei det er ikke nødvendig! Anonymous poster hash: 6a513...f97 Tusen takk for svar! Føler meg 100kg lettere nå. Anonymous poster hash: ad541...60a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #13 Skrevet 1. desember 2014 Kunne aldri ha skjedd meg, med mindre jeg var veldig syk, og da er ikke eksamen uansett et alternativ. Anonymous poster hash: 0e736...df4 Samme det. Tråden handler uansett ikke om deg, så det er helt irrelevant hva som kunne skjedd deg og ikke! Anonymous poster hash: ad541...60a 5
globalagogo Skrevet 1. desember 2014 #14 Skrevet 1. desember 2014 Kunne aldri ha skjedd meg, med mindre jeg var veldig syk, og da er ikke eksamen uansett et alternativ. Anonymous poster hash: 0e736...df4 Wow anonyme brukere er virkelig supermennesker altså! De gjør aldri noen feil! ... Men TS, er det lånet du bekymrer deg over? Eller får du faktisk stipend? Mener det var noe med at så snart du har tatt igjen de poengene/fagene så ordner stipendet seg, altså. Men det er lån først? 4
J_9 Skrevet 1. desember 2014 #15 Skrevet 1. desember 2014 Kunne aldri ha skjedd meg, med mindre jeg var veldig syk, og da er ikke eksamen uansett et alternativ. Anonymous poster hash: 0e736...df4 Men dette handler jo ikke om deg
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #16 Skrevet 1. desember 2014 Samme det. Tråden handler uansett ikke om deg, så det er helt irrelevant hva som kunne skjedd deg og ikke! Anonymous poster hash: ad541...60a Wow anonyme brukere er virkelig supermennesker altså! De gjør aldri noen feil! Men dette handler jo ikke om deg Jeg responderte faktisk på et innlegg som til og med du J_9 skrev. Du hevdet at "alle kan være uheldige" og at det "kan skje hvem som helst". Jeg bare avkreftet dette. Forklar meg hvorfor en slik respons er så ille? Anonymous poster hash: 0e736...df4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #17 Skrevet 1. desember 2014 Wow anonyme brukere er virkelig supermennesker altså! De gjør aldri noen feil! ... Men TS, er det lånet du bekymrer deg over? Eller får du faktisk stipend? Mener det var noe med at så snart du har tatt igjen de poengene/fagene så ordner stipendet seg, altså. Men det er lån først? Har både studielån og stipend. Bekymret meg for om det at jeg nå ikke har møtt opp til én eksamen, kan resultere i at jeg ikke vil få innvilget stipend på nytt etter nyttår. Dessuten er det slik at om man består i alle fag, så blir 40% (tror jeg) av studielånet gjort om til stipend. Er redd for at jeg mister denne muligheten nå. Heldigvis virker det ikke slik ut ifra de svarene jeg har fått her i tråden da -ts Anonymous poster hash: ad541...60a
globalagogo Skrevet 1. desember 2014 #18 Skrevet 1. desember 2014 Har både studielån og stipend. Bekymret meg for om det at jeg nå ikke har møtt opp til én eksamen, kan resultere i at jeg ikke vil få innvilget stipend på nytt etter nyttår. Dessuten er det slik at om man består i alle fag, så blir 40% (tror jeg) av studielånet gjort om til stipend. Er redd for at jeg mister denne muligheten nå. Heldigvis virker det ikke slik ut ifra de svarene jeg har fått her i tråden da -ts Anonymous poster hash: ad541...60a Det stemmer:-) Men det med lånekassen og stipend osv er jo først og fremst et lån, som blir omgjort til stipend. Derfor går det helt fint når du står på eksamen til våren!
J_9 Skrevet 2. desember 2014 #19 Skrevet 2. desember 2014 Jeg responderte faktisk på et innlegg som til og med du J_9 skrev. Du hevdet at "alle kan være uheldige" og at det "kan skje hvem som helst". Jeg bare avkreftet dette. Forklar meg hvorfor en slik respons er så ille? Anonymous poster hash: 0e736...df4 Leste ikke at noen hadde skrevet nesten det samme som meg før jeg postet innlegget.. Fordi, her har vi åpenbart en bekymret student. DU gjør ikke saken bedre, bare verre. Det er helt usaklig og respektløst for TS. Det er folk som deg som gjør skolen vaskeligere for de som sliter. Du skal aldri uttale deg om ting du ikke vet noe om, og aldri døm det heller.
Normandie Skrevet 2. desember 2014 #20 Skrevet 2. desember 2014 Alle kan være uheldige.. Kan skje hvem som helst Rart det aldri har skjedd med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå