Gå til innhold

Hvis du reiste tilbake i tid, hva ville du klart å gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du reiste tilbake i tid f.eks 300 år. Hva ville du klart å finne opp eller utføre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvor jeg hadde blitt plassert? Hvis jeg hadde blitt plassert i slummen, hadde det vel vært vanskelig å utrede noe stort?

Skulle sørget for å ta med meg bruksanvisninger, tegninger og forklaringer på ulike ting, som for eksempel vannklosett, tamponger, vaskemaskin, diverse oppskrifter på vaksiner. Så, hvis jeg havnet andre steder enn i slummen, kunne jeg kanskje fått innført disse tingne :)

Skrevet (endret)

Jeg ville reist tilbake og sørget for å evakuere folk i forbindelse med store Naturkatastrofer.

Tenk hvor mange triste og knuste hjerter man kunne redde

Jeg liker denne tråden :-)

Endret av NonJuan
Skrevet

ingenting, er nok altfor dum til å finne opp noe

Skrevet

Jeg ville reist tilbake og sørget for å evakuere folk i forbindelse med store Naturkatastrofer.

Tenk hvor mange triste og knuste hjerter man kunne redde

Jeg liker denne tråden :-)

Hmm, hvorfor ville du ha gjort det?

Anonymous poster hash: 5346b...85b

Skrevet

300 år tilbake vil si at jeg fremdeles kan starte den industrielle revolusjon. Jeg kan foreksempel lage en enkel generator som kan produsere elektrisitet. En rekke andre oppfinnelser vil jeg også kunne starte.

Etter det så vil jeg ha cashet inn en del, så deretter vil jeg heller fokusere på å komme meg inn i banknæringen og finansiere stater og begge sider av kriger og bli det nye Rothschild. :P

Anonymous poster hash: 5346b...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...