AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei! Sliter litt med å få i havn kalenderen til min kjære. Vi har begge blitt enige om at vi skal lage en egen pakkekalender til hverandre, og hver ting skal IKKE koste noe mer ennn 50 kr, fordi hvis ikke synes vi det er for mye. Og aller helst skal det være under 30 kr. Dette ble vi enige om fordi vi ønsker å glede hverandre i adventstiden ettersom vi begge jobber, ser hverandre skjeldent og liker å glede hverandre. Iallefall; ønsker tips på kanskje noen søte ting å putte i en gave/konvolutt til han som er enten billig og morsomt, eller gratis som jeg kan lage selv? Håper på noen kule og fine tips! Anonymous poster hash: c1dd4...9f9 1
Gjest Wei Wei Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Flax lodd, aktiviteter (skitur, skøytetur, peppekakebaking, jlefilmkveld osv.)
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Ingen andre som har tips? Anonymous poster hash: 6b45f...08b
w0ho Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Noen gavekort? f.eks en blowjob (han bestemmer når og hvor), du kan lage favorittmiddagen hans osv.. Ellers så kan du jo pynte et syltetøyglass og legge lapper oppi, f.eks. 20 grunner til at du elsker han, 10 gode egenskaper ved han osv. Det gjorde jeg for eksen min, og det var visst den fineste gaven han hadde fått! 1
w0ho Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Og hvis han får gavekort på noe to eller tre ganger, pluss et syltetøyglass med noen søte lapper oppi, kan du jo heller bruke de ekstra pengene på kinobilletter eller noe annet hyggelig
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har laget ett "kuponghefte" med blant annet blowjob, en valgfri kake som jeg skal bake, innvendig vasking av bilen hans, middag på min regning en gang, samt en kupong som garanterer han en fantastisk støttespiller for resten av livet(klisje haha ). Har også laget en "plakat" med noen bilder av oss øverst, og litt sånn utklipp ifra magasiner med ord jeg forbinder med oss, søte setninger, søte utklipp. Liker den gaven best selv! :D Håper han blir fornøyd! Det med syltetøyglass var lurt! Det tror jeg at jeg skal lage med feks 20 grunner til hvorfor jeg elsker deg eller noe! Kom gjerne med flere dersom du har noen! :D Bør også nevnes at han er SKIKKELIG mannemann, men elsker småromantiske ting i ny og ne, så det kan ikke bli for mye "klissete" heller! Anonymous poster hash: 6b45f...08b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Kondomer??? Da tror jeg han blir skuffet, siden vi ikke trenger å bruke kondomer! Shit, tenk deg uttrykket hans nå da hvis jeg skulle få han til å bruke kondom plutselig! Haha Anonymous poster hash: 6b45f...08b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Kondomer??? Da tror jeg han blir skuffet, siden vi ikke trenger å bruke kondomer! Shit, tenk deg uttrykket hans nå da hvis jeg skulle få han til å bruke kondom plutselig! Haha Anonymous poster hash: 6b45f...08b Du kan si at du liker det hygienisk når han tar deg i to'ern. Anonymous poster hash: 09142...22a 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Du kan si at du liker det hygienisk når han tar deg i to'ern.Anonymous poster hash: 09142...22a Haha, det er ikke noe som skjer i toern min uansett, så det blir bortkasta! Anonymous poster hash: 6b45f...08b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 GRATISE? Åååååhhhh.........Anonymous poster hash: 18b53...c8e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 GRATISE? Åååååhhhh.........Anonymous poster hash: 18b53...c8e Eller veldig billige, de trenger ikke være helt gratis altså Anonymous poster hash: 6b45f...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå