Gå til innhold

jeg klarer ikke glemme deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke glemme deg… Jeg har aldri følt noe lignende for noen andre før, enn hva jeg gjør for deg. Det er helt sinnsykt i forhold til kontakten vi har hatt.

Hvorfor? Jeg skjønner det bare ikke… Jeg vet jeg bør fjerne deg fra livet mitt, men jeg klarer ikke. Jeg prøver så hardt. Det burde jo vært jævlig enkelt siden vi har lite kontakt, ikke sant? Men det er det ikke. Du gjorde noe med meg uten at jeg helt vet hvorfor…

Du kommer hjem for en periode snart, og du kontakter meg og spør om vi kan møtes. Hvorfor gjør du dette mot meg? Det gjør mer vondt enn at jeg gleder meg. Hvorfor? Fordi du ikke føler det samme som meg… ikke enda, i hvert fall. Uansett så vil ikke dine følelser utvikle seg noe mer med den avstanden mellom oss som er i dag. Det river i meg innvendig..

Møter jeg deg igjen, blir jeg enda mer svak. Jeg er allerede svak. For deg.. Fornuften sier jeg ikke må møte deg mer, men hjertet mitt har så ufattelig lyst til å se deg igjen - enda jeg vet vi ikke kommer noe lenger enn dette...

Anonymous poster hash: d2614...f41
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen så mye deprimerende lesning det er her om nettene.

• Liker 2
Gjest Nanna87
Skrevet

Blokker vedkommende og plei deg selv tiden framover. Reis ut i verden, og møt nye mennesker! :)

Skrevet

:trist::trist:

• Liker 2
Skrevet

skjønner ikke hvorfor han kontakter meg de gangene han kommer hjem?... Han har jo sagt helt i starten at han ikke var ute etter noe seriøst foreløpig, og i tillegg vet at jeg føler det sterkt for han. Det vet han godt. Han er en oppegående fyr, og burde skjønt dette. :(:trist:

Skrevet

Nå blir han hjemme en liten stund, og jeg tror jeg rett og slett må få sett han en siste gang før jeg evt sletter han fra alt… Vet det ikke er lurt, men føler jeg ikke fikk avsluttet det helt sist gang. Ble så mye overveldene følelser fra min side at alt bare ble surr. :(

Skrevet

Off, i know the feeling. Vet han at du har følelser for han? Om han vet det å bare fortsetter å holder på sånn så burde du ta det opp med han å si du ikke gidder det tullet mer.

Its hard to let go, but its harder when you dont know if you should hold on or let go.

Anonymous poster hash: bf77d...e18

Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det TS. Selv klarte jeg å bli dratt inn i noe lignende tull. Hun var interessert, men ombestemte seg og ville være venner. Da var jeg allerede fortapt. Jeg venter til det hele skal dø ut naturlig, men det føles som om det tar en evighet.

You, you hold the key
You make me see
You`re my hearts desire
Angel of delight
Love of my life
You`re the answer to all of my prayers
This promise I swear

Anonymous poster hash: eddcb...ca9

Skrevet

Off, i know the feeling. Vet han at du har følelser for han? Om han vet det å bare fortsetter å holder på sånn så burde du ta det opp med han å si du ikke gidder det tullet mer.

Its hard to let go, but its harder when you dont know if you should hold on or let go.

Den følelsen er til å rive seg i håret, altså… Han vet at jeg har følelser for han, ja. Han vet at jeg en periode var smågal etter han. Det utrolige er at han fortsatt vil møte meg, eller ikke har blitt skremt enda. Men hva hjelper vel det uansett...

Jeg må gi slipp… Først må jeg se han.. Bare en siste gang nå..

Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det TS. Selv klarte jeg å bli dratt inn i noe lignende tull. Hun var interessert, men ombestemte seg og ville være venner. Da var jeg allerede fortapt. Jeg venter til det hele skal dø ut naturlig, men det føles som om det tar en evighet.

You, you hold the key

You make me see

You`re my hearts desire

Angel of delight

Love of my life

You`re the answer to all of my prayers

This promise I swear

Huff, hvor lenge har det pågått?

Jeg merket at etter mange uker uten kontakt med han, så fant jeg meg selv litt igjen. Men han var fremdeles i hodet mitt HVER ENESTE dag. Ta tiden til hjelp, ja!

Skrevet

Den følelsen er til å rive seg i håret, altså Han vet at jeg har følelser for han, ja. Han vet at jeg en periode var smågal etter han. Det utrolige er at han fortsatt vil møte meg, eller ikke har blitt skremt enda. Men hva hjelper vel det uansett...

Jeg må gi slipp Først må jeg se han.. Bare en siste gang nå..

Kanskje han bruker deg for sex? Har vanskelig med å forstå at gutter ikke får følelser som vi jenter...

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han bruker deg for sex? Har vanskelig med å forstå at gutter ikke får følelser som vi jenter...

Vi har aldri hatt sex, bare rotet litt. Jeg kommer ikke til å ha det med han denne gangen heller…. :trist:

Skrevet

Jeg klarer ikke glemme deg… Jeg har aldri følt noe lignende for noen andre før, enn hva jeg gjør for deg. Det er helt sinnsykt i forhold til kontakten vi har hatt.

Hvorfor? Jeg skjønner det bare ikke… Jeg vet jeg bør fjerne deg fra livet mitt, men jeg klarer ikke. Jeg prøver så hardt. Det burde jo vært jævlig enkelt siden vi har lite kontakt, ikke sant? Men det er det ikke. Du gjorde noe med meg uten at jeg helt vet hvorfor…

Du kommer hjem for en periode snart, og du kontakter meg og spør om vi kan møtes. Hvorfor gjør du dette mot meg? Det gjør mer vondt enn at jeg gleder meg. Hvorfor? Fordi du ikke føler det samme som meg… ikke enda, i hvert fall. Uansett så vil ikke dine følelser utvikle seg noe mer med den avstanden mellom oss som er i dag. Det river i meg innvendig..

Møter jeg deg igjen, blir jeg enda mer svak. Jeg er allerede svak. For deg.. Fornuften sier jeg ikke må møte deg mer, men hjertet mitt har så ufattelig lyst til å se deg igjen - enda jeg vet vi ikke kommer noe lenger enn dette...

minner meg litt om meg.

Anonymous poster hash: 8c0c8...10b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har til og med fått booket time hos en skjønnhetsklinikk som vil koste noen tusener. Vil se smashing ut en siste gang for han (gjør det for min egen del også selvsagt).. vil han skal se og huske hvilken bra jente jeg er både utenpå og innsiden.. :trist: Ja, jeg er desperat. :/

• Liker 1
Skrevet

Huff, hvor lenge har det pågått?

Jeg merket at etter mange uker uten kontakt med han, så fant jeg meg selv litt igjen. Men han var fremdeles i hodet mitt HVER ENESTE dag. Ta tiden til hjelp, ja!

ca. 1,5 år nå. Tiden har ikke hjulpet noe enda, men satser på det.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes damer som er slik og. Dette er en mennesketype som aldri kommer til å bry seg på samme måte. Drit i han. Du kaster bort livet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes damer som er slik og. Dette er en mennesketype som aldri kommer til å bry seg på samme måte. Drit i han. Du kaster bort livet ditt.

Hjelper ikke å si det til dem. Noen kvinnfolk er håpløse på den måten der...

Skrevet

Men hvordan vet du dette egentlig? Bare lurer

Skrevet

Hjelper ikke å si det til dem. Noen kvinnfolk er håpløse på den måten der...

Stikkordet er noen. Jeg kan ikke på forhånd vite hvem som er håpløse eller ikke, og da er det best å ta som utgangspunkt at noen ikke er det. Alle er vel litt håpløse fra tid til annen eller på ulike områder.

Skrevet

Men hvordan vet du dette egentlig? Bare lurer

Personlig erfaring. Det vil jeg ikke gå i detalj om. I was stupid and went into a trap. Jeg har lært, og skal aldri gjøre det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...