AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei hei! I går da jeg var på byen ble jeg kjent med en fyr, i neste øyeblikk var telefonen min borte. Spurte han om han hadde sett mobilen min, men neida det hadde han ikke. Brukte resten av kvelden på å lete etter den, men så den som tapt - dessverre. Vi har noen felles venner, så jeg fikk navnet på denne fyren jeg traff på. Heldigvis har jeg "find iphone"-appen på macen min og for 1 time siden fikk jeg en mail om at tlf min var funnet på "xx"-adresse. Googler adressen og jammen meg dukker ikke denne fyren sitt navn opp der. Hva ville dere gjort? Troppet opp på døren hans og krevd å få telefonen? Anmeldt forholdet? Anonymous poster hash: 6761c...4e9
masekopp Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 (endret) ... Endret 1. desember 2014 av masekopp
Miss Indi Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Jeg hadde kontaktet politiet. Endret 1. desember 2014 av Miss Indi 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Hallo_-det-er-fra-politiet-3195674.html Kontakt politiet, ikke prøv å ordne opp selv. Du vet ikke hvordan denne typen vil reagere. Anonymous poster hash: 641ba...13a
Gjest Evans Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Jeg opplevde noe lignende, men ikke med iPhone. Sa at jeg kom til å anmelde han om han ikke leverte mobilen tilbake, ettersom jeg hadde bevis på at det var han som hadde mobilen. Fikk tilbake mobilen, ettersom han tydeligvis ville unngå en anmeldelse.
Infinite Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Jeg opplevde noe lignende, men ikke med iPhone. Sa at jeg kom til å anmelde han om han ikke leverte mobilen tilbake, ettersom jeg hadde bevis på at det var han som hadde mobilen. Fikk tilbake mobilen, ettersom han tydeligvis ville unngå en anmeldelse. Egentlig et godt forslag, men jeg tror faktisk at jeg likevel ville henvendt meg direkte til politiet. Synes ikke at folk som stjeler fortjener å få en sjanse til å ordne opp på ærlig vis. 1
Gjest Evans Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Egentlig et godt forslag, men jeg tror faktisk at jeg likevel ville henvendt meg direkte til politiet. Synes ikke at folk som stjeler fortjener å få en sjanse til å ordne opp på ærlig vis. Det er jeg enig med deg i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå