Gå til innhold

Hvordan sminke stygg hud? Får det ikke til :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten hele livet, siden jeg var 9 -10 år slitt med mye kviser. Har mye røde prikker etter kvisene. Har store porer spesielt på og rundt nesen. Jeg har også arr etter kvisene... Hele pannen min er bare ett stort arr føler jeg... Og så popper det opp "kolonier" med kviser med jevne mellomrom...

Sminke hjelper litt, men så legger det seg i porene og jeg får mange lyse prikker isteden. Og det ser nesten verre ut.

Jeg takler ikke når folk står for nærme meg fordi jeg skammer meg sånn over huden min...

Hvordan sminker jeg meg? Eller jeg er bare interesser i hvordan jeg kan jukse til "feilfri" hud. Jeg har ikke peiling på sminke...

Jeg er student og har ikke råd til noen superdyr sminke heller...

Anonymous poster hash: 6c711...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på YouTube :) søk acne foundation routine og lignende! Jeg mener det, det er jenter der med masse hudproblemer som tryller vekk alt :D virkelig verdt å ta en titt, du vil ikke angre

Anonymous poster hash: d01bc...401

Skrevet

Ok takk :-) skal ta en titt

Anonymous poster hash: 461d4...7dd

Skrevet

Jeg har også problemhud og Estee Lauden sin double wear foundation gjør huden min myyye jevnere. Anbefaler den virkelig! Har hørt at concealeren fra samme merke også skal være veldig bra.

Anonymous poster hash: 511ad...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...