Sigridbenedicte99 Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 (endret) Hei Har tenkt til å bestille meg en ralph lauren skjorte på nettet siden jeg ikke har muligheten til å kjøpe i butikk. Hvordan av de skjortene er finest på og jeg bruker til vanlig str. 34, hvordan er størrelsene på disse og hvordan burde jeg velge? Takk for alt svar på forhånd Endret 30. november 2014 av Sigridbenedicte99
Gjest Lille-pus Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Ser du har registert deg som 'kvinne', så jeg svarer utifra det. Dameskjortene er ikke små i størrelsen. Hvilken fasong du skal velge kan ingen av oss vite noe om siden vi ikke vet hvilken korppsfasong du har, om du har smalt liv og store pupper, eller om du er mer rett-opp-og-ned med mindre pupper. Ralph Lauren er ikke kjent for å levere figursydde skjorter i betydningen at de følger kroppens fasong med innsvinget liv og plass til større pupper på same tid. Endret 1. desember 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Hvilken! Anonymous poster hash: c2cbe...bb1 6
Gjest Badabing Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har noen som er innsvinget. Kan sjekke i morgen hva de heter. Jeg synes i alle fall den typen er vanlig i størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Må være mye dårlige norskkarakterer der ute...... Anonymous poster hash: 7cdc4...236 1
Gjest Tigress Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Alle skjorter er penest når dei er nystroke og i rett storleik som sit godt, men ikkje trongt. Om du lurer på kva skjorte er penast, då kan eg ikkje hjelpe deg, kjenner ikkje RL så godt.
Kira-delta Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 I slim fit bruker jeg 36, i classic fit bruker jeg 34. Til vanlig bruker jeg 36. Anbefaler deg å prøve de forskjellige variantene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå