AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Jeg er 36 år og har hatt sorte prikker på nesen, kinna og haka så lenge jeg kan huske. Jeg har prøvd nesten alt av remedier som skal virke på slike prikker. Så leste jeg helt tilfeldig her på KG at Basiron hadde hjulpet en jente med sorte prikker. I tråden sto det at det er en kvisekrem, men hadde visstnok god effekt på sorte prikker. Jeg tenkte jo selvsagt at det ikke kom til å virke på min hud, men ville gi det en sjanse. Jeg kjøpte det lørdag, en smøring før jeg gikk å la meg og to smøringer på søndag. Og det overraskende er at det hjelper!! Jeg ser merktbart mindre sorte prikker! Og jeg er så glad. Jeg tviler på at de har forsvunne, er vel heller det at de har blitt bleket. Uansett er jeg veldig fornøyd Anonymous poster hash: 5634b...3e2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Jeg er veldig plaget med det. Hvor får jeg kjøpt Basiron? Må en ha resept?Anonymous poster hash: 2c470...926
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Jeg er veldig plaget med det. Hvor får jeg kjøpt Basiron? Må en ha resept?Anonymous poster hash: 2c470...926 apoteket og nei ha i mente at det er veldig sterkt og slett ikke bra for huden nå om vinteren Anonymous poster hash: 00067...fe9
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Hva har du brukt da, olje, gel, krem eller såpe?Anonymous poster hash: d7109...5fc
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 apoteket og nei ha i mente at det er veldig sterkt og slett ikke bra for huden nå om vinteren Anonymous poster hash: 00067...fe9 Ok takk, d skal jeg huske på :-)Anonymous poster hash: 2c470...926
milco Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har også prøvd den mot sorte prikker og synes den funker;) Men den er nok ganske sterkt ja! Bruker man den for mange dager på rad begynner man å flasse (det gjorde iallefall jeg).
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Jeg får sorte prikker dersom jeg slurver med ansiktsvasken...Anonymous poster hash: fa590...57e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Hva har du brukt da, olje, gel, krem eller såpe?Anonymous poster hash: d7109...5fc Jeg har ekstremt sensitiv hud. Derfor bruker jeg den bare om natta og bruker feit fuktighet om dagen. Jeg har prøvd oljer, kremer, rensemelker, neutrogena blackhead remover,også hudpleie serier av ulik sort. Basiron får du kjøpt reseptfritt på apoteket. Anonymous poster hash: 5634b...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå