AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Jeg har alltid vært veldig glad i lyden av fiolin, men har ikke greie på klassisk i det hele tatt. Hører vanligvis på rock. For et par år siden hørte jeg en utrolig vakker fiolinkonsert på tv, jeg tror det var i julen, og av en komponist som begynner på V. Noen som vet hvilken det kan ha vært? Lurer også om noen vet om andre fine klassiske plater med fiolin som jeg kan kjøpe? Ikke glad i et altfor stort lydbilde og liker ikke hardingfelemusikk. Takk Anonymous poster hash: 4bd74...8bb
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 ...Vivaldi? Søker du litt på youtube finner du fort mange timer med klassisk musikk. Anonymous poster hash: 06f2d...867
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 ...Vivaldi? Søker du litt på youtube finner du fort mange timer med klassisk musikk. Anonymous poster hash: 06f2d...867 Har så klart forsøkt det, men det er så altfor mye. Det hadde vært bedre med noen anbefalinger. Hva pleier du å høre på?Anonymous poster hash: 4bd74...8bb
Gjest Blondie65 Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 De fire årstider av Vivaldi. En god begynnelse. Garantert uten hardingfele. Hva med litt Mozart? Prøv med Den 40. symfonien. Da har du to gode utgangspunkt.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 De fire årstider av Vivaldi. En god begynnelse. Garantert uten hardingfele. Hva med litt Mozart? Prøv med Den 40. symfonien. Da har du to gode utgangspunkt. Takk, jeg tror det er den! Skal sjekke ut de du har nevnt. Det er så hyggelig å høre på plater Anonymous poster hash: 4bd74...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå