AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Jeg sitter her og er livredd og begynner nesten å grine. Jeg så en video på youtube hvor en skummel fyr sier at hans firma skal ta over verden og utslette store deler av befolkningen og gjøre resten til slaver. Her er den: Jeg har ikke lyst at noen skal overvåke meg og gjøre meg til en slave Er skikkelig redd nå. Anonymous poster hash: d8905...30b Anonymous poster hash: d8905...30b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Jeg sitter her og er livredd og begynner nesten å grine. Jeg så en video på youtube hvor en skummel fyr sier at hans firma skal ta over verden og utslette store deler av befolkningen og gjøre resten til slaver. Her er den: Jeg har ikke lyst at noen skal overvåke meg og gjøre meg til en slave Er skikkelig redd nå. Anonymous poster hash: d8905...30b Anonymous poster hash: d8905...30b Det er jo bare en tullevideo jo, ser mer ut som en barnefilm spør du meg.. Anonymous poster hash: c8689...564
Polly Ester Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Han fyren på den videoen er en skuespiller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå