AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Å nettdate igjen på siden jeg traff min eks? Kanskje et merkelig spørsmål, men jeg begynner å kjenne på savnet etter en spesiell person i livet mitt igjen, trives vel til syvende og sist best i et forhold. Jeg går ikke på byen og er dessuten kun interessert i noe seriøst, så beste mulighetene for meg er over nett. 2 av mine forhold var med menn jeg traff på en nettdatingside, men problemet mitt er at jeg er redd den siste eksen min derfra og redd for om han er tilbake der og vil se meg når jeg oppretter ny profil. Skal jeg allikevel ta sjansen, kan jeg gjøre noe for å unngå dette? Vet jo ikke om han er der en gang, men kjenner dette er det som holder meg tilbake :/ Anonymous poster hash: 47782...334
Noope Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Ja, gjør det! Kanskje du kan blokkere ham hvis han finner deg, men sjansen er vel liten.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Ja, gjør det! Kanskje du kan blokkere ham hvis han finner deg, men sjansen er vel liten. Har veldig lyst Har bare veldig liten lyst til å "møte" på eksen Traff jo han der sist pga høy score, så derfor er jeg redd jeg gjør det igjen. Har på følelsen at han kan være der han også. Anonymous poster hash: 47782...334
Polly Ester Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Har du mulighet til å søke opp menn der før du evt lager deg en profil? Så du vet om han er der? Ville du kjent han igjen på brukernavn? Da kan du i så fall bare lage deg den profilen og blokkere han med det samme.
Em11mily Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Lag deg en ny profil m nytt brukernavn :-)
-Fiona- Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Ny profil, uten bilde inntil du har lett for å se om du finner ham slik at du kan blokkere ham :-)
Gjest tomasjj Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Ny profil, uten bilde inntil du har lett for å se om du finner ham slik at du kan blokkere ham :-) Dette. Så kan du legge inn bilde etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå