AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Satt på t banen på vei til jobb. Over meg satt en utenlandsk fyr som spiste mat og kastet restene på gulvet. Jeg sa fra om at gulvet ikke er en søppelkasse også klikker han helt. Han kom mot meg og begynte å skjelle meg ut, han kalte meg for hore, ludder, taper, støgge fitte og alt mulig. INGEN sa noe. Jeg er helt sjokkert, hva er dette for noe? Jeg er ikke 100% norsk selv, så dette er ikke ment noe rasistisk, men er det noe spesielt med menn fra Iran/Irak i 20 årene? Venninnen min opplevde noe lignende i en annen setting også og hadde en opplevelse med det samme på arbeidsplassen min. Kan ikke fatte at han kunne reagere sånn og at ingen sa noe. Var helt skjelven senere og turte nesten ikke gå av banen fordi jeg trodde han skulle følge etter meg. Er så sint over at folk kan oppføre seg sånn og at ingen sa fra. Han holdte på sånn hele veien. Det var helt sinnsykt. Flyttet meg til en annen vogn, men han kom etter.. Jeg er i begynnelsen av 20 årene.. Anonymous poster hash: 1a01a...74b 2
Avalon Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Tråden er ryddet for avsporinger og diskriminerende innhold, samt svar på dette. - Avalon, mod 1
Gjest extra Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Satt på t banen på vei til jobb. Over meg satt en utenlandsk fyr som spiste mat og kastet restene på gulvet. Jeg sa fra om at gulvet ikke er en søppelkasse også klikker han helt. Han kom mot meg og begynte å skjelle meg ut, han kalte meg for hore, ludder, taper, støgge fitte og alt mulig. INGEN sa noe. Jeg er helt sjokkert, hva er dette for noe? Jeg er ikke 100% norsk selv, så dette er ikke ment noe rasistisk, men er det noe spesielt med menn fra Iran/Irak i 20 årene? Venninnen min opplevde noe lignende i en annen setting også og hadde en opplevelse med det samme på arbeidsplassen min. Kan ikke fatte at han kunne reagere sånn og at ingen sa noe. Var helt skjelven senere og turte nesten ikke gå av banen fordi jeg trodde han skulle følge etter meg. Er så sint over at folk kan oppføre seg sånn og at ingen sa fra. Han holdte på sånn hele veien. Det var helt sinnsykt. Flyttet meg til en annen vogn, men han kom etter.. Jeg er i begynnelsen av 20 årene..Anonymous poster hash: 1a01a...74b Det nytter ikke å si noe til slike folk fordi de responderer som oftest med å gå i et massivt forsvar. Ikke gjør det neste gang er mitt råd.
Testosteron Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Satt på t banen på vei til jobb. Over meg satt en utenlandsk fyr som spiste mat og kastet restene på gulvet. Jeg sa fra om at gulvet ikke er en søppelkasse også klikker han helt. Han kom mot meg og begynte å skjelle meg ut, han kalte meg for hore, ludder, taper, støgge fitte og alt mulig. INGEN sa noe. Jeg er helt sjokkert, hva er dette for noe? Når han reagerer med utskjellig, så har du truffet BLINK. Svakt av de andre å ikke støtte deg, men du kan ihvertfall være stolt over å ha satt ham på plass 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Enkelte tror åpenbart at de kan tillate seg alt, og sier man noe, da er man rasist. Ble ganske himmelfallen da jeg tilfeldig kom i snakk med en angående et problem han hadde med dama. En type hadde visstnok flørtet med henne, og da anså han dette som en ærekrenkelse som gjorde ham så forbannet at han kunne drept fyren. Helt hinsides reaksjon. Anonymous poster hash: 6248a...f3b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Han hadde fortjent en rett høye. Uavhengig av rase. Anonymous poster hash: 81004...430
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Helt standard oppførsel det her. Ingenting av det her som er unormalt for personer med den kulturbakgrunnen. Jeg gleder meg til borgerkrigen som kommer en eller annen gang i løpet av de neste 50 årene. Bare vent å se, den kommer. Anonymous poster hash: c4c2c...920
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Ikke bra. Men jeg vet med meg selv at jeg ant hadde blitt redd om jeg hadde sittet ved siden av deg på banen, og derfor ikke turt å blande meg inn. Har opplevd lignende som deg, men da med en etnisk norsk mann som begynte å flørte, men da jeg ikke responderte på dette, så klikka han helt. Dette var på en stappfull buss hvor alle stod oppå hverandre, så det var umulig å flytte seg også. Ingen gjorde noe, men snudde seg vekk. Jeg er ei lita blond flis og har alt for lite å stille opp mot når det gjelder brautende og store menn. Allikevel fikk jeg ingen hjelp eller støtte. Anonymous poster hash: 67208...541
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Han hadde fortjent en rett høye. Uavhengig av rase. Anonymous poster hash: 81004...430 Det spørs om du vil ha 20 personer etter deg? Anonymous poster hash: a7b92...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå