Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei jeg har en venninne som er litt merkelig... jeg tror hun nyter å få oppmerksomhet fra mannfolk som er i etablerte forhold... hun prøver å te seg så deilig som mulig, kle seg mest mulig utfordrende, smiler skjelmsk og er veeeldig hyggelig mot min samboer, som også, ser det ut til, liker henne, og han synes hun er sexy også... har han sagt.

Dette irriterer meg voldsomt, for jeg har tatt ham i åse på henne når han tror jeg ikke ser ham...

blæh.

Hun har også flørtet og knu**et to av sine tidligere venninners kjærester for noen år tilbake, og det virker som om hun blir sånn så fort hun blir singel....

Jeg tror det er en måte for henne å få god selvtillit på, men det er litt dårlig gjort mot meg da.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

FY FLATE! Hadde satt henne på plass med det samme, og sambo med! :-x

Dessverre finnes det kvinner som ikke respekterer andres følelsesliv...

K

Gjest tullaa_24
Skrevet

jepp har også en sånn venninne, og merker voksende aversjon mot henne. Hun flørter åpenlyst, til og med med venninnenes fedre....det er kvalmt spør ud meg. men jeg har ikke konfrontert henne med det, kommer ikke til å gjøre det heller, men trekker meg heller ut av vennskapet...

Skrevet

Hvorfor er du venninde med sånne?

Og hvorfor konfronterer du ikke mannen din med at du vet at han ser på henne?

Skrevet

:Nikke:

Skrevet

Det er da lov å se??? :o

Hvis en kjæreste hadde gitt meg tilsnakk for å se på andre ville det blitt månelyst, ja!

Det går jo imidlertid an å spørre venninnnen din hvorfor hun oppfører seg sånn. Ikke så farlig det vel? Kanskje hun ikke er klar over hvordan dette ser ut for andre...

Skrevet

Enig med Tex.Hvorfor gidder du å være vennine med henne når hun er sånn?

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er da lov å se??? :o

Hvis en kjæreste hadde gitt meg tilsnakk for å se på andre ville det blitt månelyst, ja!

Men når denne venninnen åpenbart inviterer til å se - da syns jeg saken blir en annen! Det er jo tydelig at hun oppnår det hun ønsker, og jeg forstår godt at dette provoserer trådstarter!

K

Skrevet

Men når denne venninnen åpenbart inviterer til å se - da syns jeg saken blir en annen! Det er jo tydelig at hun oppnår det hun ønsker, og jeg forstår godt at dette provoserer trådstarter!

K

Skjønner det også godt, men synes ikke det er så dumt å si fra til vennninnen. Hvis hun faktisk er en venninne (og ikke en bekjent) synes jeg ikke det virker særlig ålreit å dumpe henne uten å spørre...

Vil forøvrig presisere at jeg ikke støtter oppførselen som beskrives!

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig i at hun ikke bør "dumpes" før det er gjort et forsøk på å rydde opp i problemet.

Men - jeg syns nå ikke det er særlig venninneaktig å flørte med en venninnes partner...

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også en venninne som er sånn. Spurte hun hva i all verden hun holdt på med, og da sa hun at det var fryktelig spennende å sjekke sine venninners kjærester, bare for å se om hun hadde sjangs... Fy flate!! Skal nevnes at jenta har virkelig dårlig selvtillit, selv om hun ikke har noe grunn til det.. Heldigvis så ser de fleste at hun virker litt patetisk.. Er ikke så gode venninner nå lengre...

Skrevet

Søsteren til en venninne av meg er slik. Hun måå ha oppmerksomhet og da spesielt fra de som er i forhold. Selv venninnen min synes det er pinlig..

Skrevet

Skjønner det også godt, men synes ikke det er så dumt å si fra til vennninnen. Hvis hun faktisk er en venninne (og ikke en bekjent) synes jeg ikke det virker særlig ålreit å dumpe henne uten å spørre...

Vil forøvrig presisere at jeg ikke støtter oppførselen som beskrives!

Enig med du!

Ikke noe vits i å være så livredde for konfrontasjoner, jenter.

Skrevet

Har også en sånn jente i vennekretsen, men hun er nok mer bekjent enn venninne vil jeg si. Heldigvis så liker ikke min sambo henne, og synes hun grenser mot det patetiske så da er det lett å ignorere det. Men hun har ødelagt litt mellom andre vennepar.

Gjest baby-E
Skrevet

fy flate! Her hadde jeg virkelig slått i bordet og sagt i fra. Både til venninne og samboer. Makan til oppførsel a gitt :sinna:

Skrevet

Man kan da ikke nekte en mann å se på en pen dame? Vel man kan nekte men en mann vil ALLTID se på pene damer, men det er da ikke dermed sagt at vi ligger noe seksuelt i det. Men seff spørs jo hva du legger i ordet "se". Hvis du mener å nistirre så er det forståelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...