Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hår som går 10-15 cm nesen for skuldrene, og sparer til lang (og sunt) hår. Men så har jeg fått med meg at man burde stusse tuppene annen hver måned. Og jeg synes for det første at frisører er unødvendig dyrt, og for det andre så virker det som at de ikke vet forskjellen på 1 cm og 5 cm. Så derfor tenker jeg å ta saksen i egne hender. Noen av dere som pleier å klippe håret selv? Tar i mot tips med stor takk :) og er det forresten greit å bruke en vanlig saks?

Anonymous poster hash: 209d3...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange bra videor på youtube som viser hvordan du kan klippe håret selv. Har aldri prøvd vanlig saks, kun hårsaks, men tror det skal gå bra, det er ihverfall ikke tekstilsaks du skal bruke :fnise:

Anonymous poster hash: 73341...30f
Skrevet

Hehe, vurderer å skaffe meg en frisørsaks. Noen ide om hvor det kjøpes og pris?

Skrevet

Tusen takk, da er det bare å bestille saks å sjekke ut YouTube :)

Skrevet

Du bør søke opp Creaclip. Jeg bruker dette, ønsker også langt og sunt hår, klipper det selv pga prisene hos frisøren. Ser flott ut! :D lykke til og ikke gi opp!

Anonymous poster hash: 25264...574
Skrevet

Jeg har klippet håret mitt selv i alle år. Har frisørsaks, men merker ikke sånn super forskjell fra kjøkkensaks som jeg brukte før.

Før hadde jeg rett hår, så da børstet jeg det mens det var vått og klippet sånn skikkelig. Altså, ja, fant ut hvor mye jeg måtte klippe av hvert sted for at det skulle bli jevnt bak.

Nå har jeg fall i håret, så jeg bare slenger det fremover, holder det sammen og klipper tuppen. :P Kjapt og gale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...