Gå til innhold

Hvilken vin må jeg drikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må drikke 1-2 glass vin i helgen fordi jeg sliter med stress. For å roe ned. Jeg liker ikke smaken av gress, tre, maling osv, men liker fruktige og friske smaker med minimalt med bitterhet... hvilken vin vil du anbefale?

Anonymous poster hash: feda2...e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyyytttt

Skrevet

Hvis du trenger og må drikke vin, er noe galt. Ta deg en tur til legen og få hjelp der i stedet for "hjelp" av vinflaska

Anonymous poster hash: adc85...bc8

• Liker 3
Skrevet

Dr loosen er frisk og fruktig og lett å like om man egentlig ikke er så glad i vin.

Men alkohol er nok ikke den smarteste løsningen mot stress altså

Skrevet

Takk for tips :D skal notere meg navnet

Skrevet

Å "måtte" drikke vin er et tegn på at det hår mot avhengighet. Oppsøk hjelp før du ødelegger deg selv :klem:

Anonymous poster hash: 33fd9...1c5

• Liker 2
Skrevet

Å "måtte" drikke vin er et tegn på at det hår mot avhengighet. Oppsøk hjelp før du ødelegger deg selv :klem:Anonymous poster hash: 33fd9...1c5

Hahahah

• Liker 1
Skrevet

Flere navn å anbefale? :)

Skrevet

Jeg anbefaler prat med lege. Vin er ikke medisin.

Anonymous poster hash: cd074...375
  • Liker 1
Skrevet

Jeg anbefaler prat med lege. Vin er ikke medisin. Anonymous poster hash: cd074...375

Hahah. Folk er så dumme ;) !

Det er snakk om EN HELG. Du skal drikke forj*vlig mange vinflasker på lørdagen om du skal klare å bli alkis på én dag ass. Hoho

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor insisterer du på vin om du ikke liker vin? Om det er alkoholen du vil ha kan du drikke noe annet.

Anonymous poster hash: 2cf23...fa2
Skrevet

Hvorfor insisterer du på vin om du ikke liker vin? Om det er alkoholen du vil ha kan du drikke noe annet. Anonymous poster hash: 2cf23...fa2

Jeg liker vin, som passer meg. Men ikke rare smaker, liker fruktige og friske smaker og lurer på hvilken vin som har de smakene. Jeg har smakt god vin med slike smaker, så jeg vet godt at de finnes ;)

Skrevet

Hahah. Folk er så dumme ;) !

Det er snakk om EN HELG. Du skal drikke forj*vlig mange vinflasker på lørdagen om du skal klare å bli alkis på én dag ass. Hoho

Når du sier at du drikke vin fordi du sliter med stress, da trenger du hjelp til å takle vanskelige tider.

Anonymous poster hash: cd074...375

• Liker 2
Skrevet

Når du sier at du drikke vin fordi du sliter med stress, da trenger du hjelp til å takle vanskelige tider. Anonymous poster hash: cd074...375

Nei, jeg trenger bare et glass god rødvin ;)

Skrevet

Jeg liker vin, som passer meg. Men ikke rare smaker, liker fruktige og friske smaker og lurer på hvilken vin som har de smakene. Jeg har smakt god vin med slike smaker, så jeg vet godt at de finnes ;)

Bare stikk innom Vinmonopolet og sjekk med dem? De har folk som vet hva de har.

Anonymous poster hash: 2cf23...fa2

Skrevet

Mitt tips var dessverre hvitvin forresten

Skrevet

Mitt tips var dessverre hvitvin forresten

Jeg liker hvitvin best :)

Skrevet

Om du sliter så trenger du ikke alkohol. Man drikker ikke alkohol fordi man trenger det, men fordi man synes det er godt.

Det siste du skal ha når du sliter slik som deg er alkohol og narkotika. Jeg kan vedde med deg om at du kommer til å bli avhengig

Anonymous poster hash: 90067...aeb

• Liker 1
Gjest fallerifallera
Skrevet

Jeg er ganske lik i smaken, og mine favoritter er black tower, blue nun og riesling kabinett. Alle er ganske søte viner, og ikke minst billige :fnise:

Et par glass vin på lørdagskvelden skader selvsagt ikke, men bare pass på at det ikke går for langt, ettersom du sier det er på grunn av stress :klem:

Skrevet

Hahahah

"Hahahah" ja kjempe morsomt å slite såpass at man må ha vin for å slappe av. Det ER et problem, selv om du ikke innser det.

Anonymous poster hash: 33fd9...1c5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...