Gå til innhold

Føler du deg noen gang begrenset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en flott mann som også er en god pappa. Han er vel det man kan betegne litt overbeskyttende ovenfor barnet.

Dette gjør meg til tider noe frustrert. Det er ting jeg kan tenke meg barnet skal/kan være med på (barnet er under 4 år) som han mener barnet er for liten til. Siden vi er to om dette barnet så må jo hans mening tas hensyn til. Noen ganger blir det som han vil, andre ganger som jeg vil. Det er noen ganger frustrerende, men det er vel ganske vanlig?

Anonymous poster hash: 5c92c...720

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konkrete eksempler?

• Liker 2
Skrevet

Konkrete eksempler?

At han mener at overnatting utenom besteforeldre er for tidlig. At det er unødvendig at gutten vår drar på kino/teater med andre enn oss. F eks..

Skrevet

Dere trenger ikke være enige om alt.

Anonymous poster hash: 0e5a3...a26

Skrevet

Dere trenger ikke være enige om alt.

Anonymous poster hash: 0e5a3...a26

Nei, det vet jeg. Men føler noen ganger vi sier nei til ting som gutten egentlig kunne taklet. Så føler jeg familien ser litt "skjevt" på oss ved enkelte avgjørelser.

Skrevet

Jeg har en flott mann som også er en god pappa. Han er vel det man kan betegne litt overbeskyttende ovenfor barnet.

Dette gjør meg til tider noe frustrert. Det er ting jeg kan tenke meg barnet skal/kan være med på (barnet er under 4 år) som han mener barnet er for liten til. Siden vi er to om dette barnet så må jo hans mening tas hensyn til. Noen ganger blir det som han vil, andre ganger som jeg vil. Det er noen ganger frustrerende, men det er vel ganske vanlig?

Det hadde irritert meg ! om du mener han fint kunne blitt med en barnehage kompis på teater, så hadde jeg følt at han begrenset barnets muligheter litt kanskje ..

Anonymous poster hash: d1d19...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...