Gå til innhold

"Gifte" oss i Barcelona?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min utkårede har bestemt oss for å gjøre det meget enkelt, vi gifter oss på tinghuset her i byen og drar så rett til Barcelona på bryllupsreise, bare oss to.

Vi hadde hatt lyst til å ha en egen bryllupsdag der hvor vi har en seremoni, fotograf, champagne, kake og god middag. Men jeg lurer på om det er mulig å få utført en slik seremoni, som ikke har noe juridisk i seg? Og er det ellers noen som har tips til spisesteder, fotograf osv? Rett og slett tips til hvordan vi kan få en minneverdig gjennomføring:-)

Det blir i februar, mest sannsynlig.

Anonymous poster hash: 2ccfd...2e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte sjømannskirke, så jeg vet ikke med uoffisiell seremoni - det tror jeg kanskje blir vanskelig i Barcelona uten at jeg skal si noe sikkert.

Jeg ville kontaktet den norske ambassaden for å høre om de foretar borgerlige vielser/seremonier der.

Angående fotograf brukte vi henne: http://www.cathyloughran.com/#!/index , og vi ble veldig fornøyde.

Hun tar vanlig norsk pris, og dere bestemmer timeantall selv. Vi betalte omlag 7000 for det jeg tror var 2-3 timer, og da fikk vi mye bilder som var virkelig fine.

I februar er det jo ganske kaldt, så jeg ville kanskje valgt kjole etc med omhu - og spurt henne om tips til lokasjon til den årstiden.

Jeg kikket litt på et veldig fint hotell med bra meny oppi fjellsiden, husker dessverre ikke navnet.....Det blir jo på motsatt side av strandsiden.

Anonymous poster hash: 200c9...641
Skrevet

Byrået wheninbarcelona arrangerer en del fester og har også ordnet bryllup tror jeg. Husker ikke adressen men du kan jo Google. Drives av noen norske som bor der nede :)

Anonymous poster hash: ec6c3...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...