Sofie223 Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Hei dere! Jeg lurte egentlig på når førstegangsfødende føder i forhold til termin? Jeg har termin nå om 2 dager og det ser faktisk ikke ut som noe er på gang. Jeg sliter veldig med å få sove om natten fordi jeg har veldig vondt i bekkenet der det er svært ømt på begge punkt fra høyre og venstre side som jeg ligger på om nettene. Kan ikke ligge på rygg siden dem sier det ikke er bra for baby så da blir det vel kun høyre og venstre side noe som er svært ubehagelig å sove på. Jeg er i dag 39+5 og har kun hatt nedpress og slimpropp som gikk for en uke siden. Ellers så våkner jeg hver dag til å være like skuffet at ingenting skjer. Når fødet dere i forhold til termin som førstegangs? Er så lei for å være ærlig, har hatt nyrestein i dette svangerskapet og sleit så å si hele svangerskapet med bekkenløsning fra helvete.. Håper jeg slipper å gå over tiden
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Det finnes statistikk etter research på dette. Trykk her for link.. Du er ikke over tiden etter termin, selv om du er etter termindato. Det ER innmari tungt på slutten. Jeg fødte ved 41+0 som førstegangs. Du er nesten ferdig. Det kan jo skje når som helst Anonymous poster hash: ad3ec...394 1
niniel Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Fødte dagen før termin, merket ikke en ting kvelden før det startet opp, så plutselig kan det skje :-) var førstegangs fødende, men hadde et planlagt ks bak meg.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Fødte 10 dager før termindato med førstemann Anonymous poster hash: 8fd10...513
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Fødte 9 dager over med førsteAnonymous poster hash: 669ff...fbd
Sofie223 Skrevet 30. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2014 Tusen takk for svar dere. Får vel bare smøre meg med tolmodighet og håpe på at den lille melder sin ankomst snarest. Gleder meg sånn til alt er ferdig.
Sofie223 Skrevet 30. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2014 Men hva mener du med at man ikke er over tiden hvis man går over datoen?
Gjest Vevila Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Fødte 5 dager før og merket absolutt ingenting før vannet gikk. Prøv å slapp av, plutselig skjer det
Sofie223 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2014 Fødte 5 dager før og merket absolutt ingenting før vannet gikk. Prøv å slapp av, plutselig skjer det ja jeg slapper av og tar der helt med ro men det er liksom så utrolig tungvints også et man jo så spent på barnet og så glad for at termindatoen er så nærme som i morgen og enda så føler man at det ikke skjer ting. Får da håpe ting skjer snart gleder meg sånn til å møte prinsessa mi:) heldige dere som fødet et par dager før enn senere!
Mysteh Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Fødte førstemann 4 uker før tiden, slimproppen gikk en uke før, vannet gikk 2 dager før. Andremann kom 2 uker før tiden, slimproppen gikk 1 uke før med den også. Vannet gikk 8 timer før fødsel. Jeg har ikke hatt noen andre tegn med noen av mine, så det kan komme brått på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå