Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en spesiell jule-/adventstjerne, se vedlagte bilde. Noen som har denne, eller kjenner den igjen? Hvor kan man få tak i den?

Synes den er så fin :rodmer:

post-87925-0-94369600-1417374812_thumb.j

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jeg så noe likt i reklamebladet til Bohus forje uke.

Anonymous poster hash: 01a07...e7f

Skrevet

For en nyyydelig stjerne. Skal ha meg en sånn til kjøkkenet :tree:

Skrevet (endret)

Tusen takk for all hjelp til å finne stjernen. Dette er det nærmeste jeg har kommet i jakten min hittil:

1. Lampehuset

2. Jernia

3. Belysningsexperten

4. Miinto

Skal holde dere oppdatert om jeg finner ut noe mer. Har sendt ut litt eposter der jeg ber om flere bilder av produktet. :)

På bildet jeg posten øverst ser stjernen nesten litt blåaktig ut, men jeg vet med sikkerhet at lyset er hvitt.

Edit: er nå ganske sikker på at link nr 4, Miintu, er den stjernen jeg er på jakt etter. Selvsagt ikke på lager. Jernia sin er mistenkelig lik, skal få sjekket opp dette.

Endret av Noa
Gjest sophia21
Skrevet

Indiska har flere forskjellige typer som alle er litt spesielle, og veldig fine syns jeg :) Bla. en blå/turkis. Indiska.no, tror jeg, eller google :) ledlys må kjøpes utenom da.

Skrevet

Herregud, den nettbutikken var rene marerittet ... :sjokkert: Særskriving og tegnsetting i hytt og pine!

(Beklager avsporingen.)

Anonymous poster hash: 263dc...c43

Jeg googlet bare og syns den liknet. Så ikke noe på siden.
Skrevet (endret)

Da har jeg vært på Jernia og funnet stjernen ( se link lengre oppe)! Hyggelig pris også, på tilbud nå til 249 kr. Meget fornøyd med resultatet:

post-87925-0-90784800-1417454209_thumb.j

post-87925-0-05758600-1417454220_thumb.j

post-87925-0-74899800-1417454223_thumb.j

Endret av Noa
  • Liker 2
Skrevet

Da har jeg vært på Jernia og funnet stjernen ( se link lengre oppe)! Hyggelig pris også, på tilbud nå til 249 kr. Meget fornøyd med resultatet:

Veldig, veldig fin!

Anonymous poster hash: 4b92c...263

• 11 måneder senere...
Gjest Keikolina
Skrevet

Noen som vet hvor man kan kjøpe denne julestjernen ts fikk tak i?  Jernia har de ikke lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...