AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 "Går det ann" å kjøpe garn i gave til strikkeglad Dame? Eller blir det rart? Da snakker jeg ikke garn til genser eller noe men f.eks. til sokker og annen småstrikk eller hekling. Evt hva slags garn er "in" for dere som er inne på det ? Evt andre ting jeg kan gi til strikkeglad? Anonymous poster hash: 1a324...54b
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Jeg hadde blitt utrolig glad for en slik overraskelse!
Brunhilde Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Jeg blir alltid glad for (sokke)garn, og hvis et sett av favorittpinnene mine er i en annen pakke, ja, da har jeg fått alt jeg ønsker meg og mere til. Endret 1. desember 2014 av Brunhilde
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Takk for innspill:) Noen som har forslag til type garn ? Anonymous poster hash: 1a324...54b
Vera Vinge Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Jeg er egentlig veldig nøye på fargevalg når jeg strikker, men likevel ble jeg veldig glad da jeg fikk garn i gave sammen med oppskrift. Hvis det er en som strikker mye, ville jeg tenkt kvalitet. Alpakka er det jo mange som liker f.eks. Alternativt tror jeg noen garnbutikker selger gavekort. Endret 1. desember 2014 av Vera Vinge
Grønt blad Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Jeg foretrekker å selv velge garn når jeg skal strikke, men gavekort er en fin ide :-) 1
Blåklokke Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Jeg ønsker meg alltid garn til jul! Strikker masse og blir kjempeglad for garn. Gir bort raggsokker og luer hver jul, synes det er artig at garn således blir gaver to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå