AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Del Skrevet 30. november 2014 Har en liten øyenbrynskrise her Har klart å lage to forskjellige øyenbryn, noe som ses ganske godt. Hvordan skal jeg få fikset de like? Liker den korteste til høyre best. Ser ut som om den til venstre er mye lenger og har det høyeste punket lenger borte. Er det noen som ser akkurat hva jeg må gjøre for å fikse den til venstre? Prøver å lage "perfekte" øyenbryn, men det er viser seg å være vanskeligere enn antatt. Øyenbrynene mine er usminket på bilde. Er det noen som har noen tips på hvordan man skal sminke de for at de skal se profesjonelle ut? Jeg har ikke et rundt ansikt, men et "høyt" ansikt med høye skinnbein og litt definert kjeve, så ønsker slik form på brynene: Pleier folk å dra til profesjonelle for å fikse bryn, eller kreves det en del utstyr? Eventuelt hva? Anonymous poster hash: d3e47...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Del Skrevet 30. november 2014 Og den til høyre er bare buet. Ser ut som en halvsirkel. Hvordan lage de mer som Fox og Jolie? Anonymous poster hash: d3e47...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg vet ikke, men du må prøve å lage det høyre ikke så buet men heller lit flat og så opp og ut, og se ser det også ut som at det er kortere enn det venstre. Anonymous poster hash: e33d3...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 30. november 2014 #4 Del Skrevet 30. november 2014 Det er veldig sjelden noen har like øyenbryn. Husker jeg leste et intervju med Fred (øyenbrynseksperten), og han sa at vi "måtte se på øyenbryn som søstre, ikke tvillinger". Ansiktet ditt er ikke symmetrisk (mest sannsynlig), og da blir det naturlig litt ulikheter med øyenbrynene. Jeg ville bare tynnet litt i ene toppbuen, for å få de litt likere i tykkelse ellers hadde jeg aldri reagert på at du har ulike bryn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhø Skrevet 30. november 2014 #5 Del Skrevet 30. november 2014 Hva hvis du starter å nappe underifra? Det pleier jeg å gjøre. Og så legge to voksstriper på oversiden, skrått på hverandre for å fin form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #6 Del Skrevet 30. november 2014 Hva hvis du starter å nappe underifra? Det pleier jeg å gjøre. Og så legge to voksstriper på oversiden, skrått på hverandre for å fin form. Det skal jeg prøve Men tror ikke jeg skal nappe mer på det venstre. Da blir det nok fort veldig tynt. Voksstriper? For å vokse småhårene over øyenbrynene? Anonymous poster hash: d3e47...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhø Skrevet 30. november 2014 #7 Del Skrevet 30. november 2014 Det skal jeg prøve Men tror ikke jeg skal nappe mer på det venstre. Da blir det nok fort veldig tynt. Voksstriper? For å vokse småhårene over øyenbrynene? Anonymous poster hash: d3e47...e6c Ja har de ferdigvoksstripene/kaldvoksen til Veet, som jeg klipper til Men synes du har tjukke øyenbryn, så ser ut som du har en del å gå på før det blir for tynt. Elelrs kan du jo få hjelp på en salong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #8 Del Skrevet 30. november 2014 Når jeg ser på bildet igjen så ser det egentlig ut som at det største problemet er at øynbrynet til høyre på bildet er kortere enn det til venstre på bildet. Det blir derfor mer som en halvsirkel. Anonymous poster hash: e33d3...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 1. desember 2014 #9 Del Skrevet 1. desember 2014 Følg anvisningen på det bildet du lastet opp. 1. Legg en blyant ved nesen, la den peke rett opp. Da skal brynet starte der blyanten treffer øyebenet/pannebenet/øyehulebenet... 2. Vipp blyanten ut, slik at den ligger over pupillen når du ser rett frem, der blyanten treffet brynet. Skal brynet være høyest. 3. Vipp blyanten til ytterste del av øyekroken. Her skal brynet slutte. Det er en haug av videoer på YouTube om dette. Det er også viktig å tenke på at en skal fokusere på å kun tegne brynet på den øverste delen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå