Gå til innhold

25 år og plutselig stygg hud i ansiktet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får nye kviser hver eneste dag :( skjønner ikke hvorfor. Jeg er 25, jeg burde jo få pen hud ... Jeg spiser ikke dårlig mat, rent kjøtt og masse grønnsaker men dog endel Pepsi max og lørdagsgodt, men dette har jeg gjort i alle år, så hvorfor skal huden min forandre seg nå.

Er blitt bombardert med kviser og nupper og det er så stygt at jeg er skikkelig deppa nå :( hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: f3993...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye av kvisene man får er genetisk, og kan ikke helt styres via kosthold osv. Har dessverre ingen tips, utenom å "holde" ut med dem til de forsvinner igjen.

Anonymous poster hash: b0d55...3ad
Skrevet

Har du endret noen hudpleieprodukter/sminke?

Anonymous poster hash: a26d1...426

Skrevet

Mye av kvisene man får er genetisk, og kan ikke helt styres via kosthold osv. Har dessverre ingen tips, utenom å "holde" ut med dem til de forsvinner igjen.

Anonymous poster hash: b0d55...3ad

Verken faren min eller moren min har slike problemer.

Søsteren min har hatt litt problemer, men det var pga p piller.

Skrevet

Har du endret noen hudpleieprodukter/sminke?

Anonymous poster hash: a26d1...426

Ja, men sluttet for 2 uker siden. Så kvisene burde vel slutte å poppe opp nå?

Skrevet

Jeg er 25, og opplever akkurat det samme. Men dette kom etter at jeg hadde vært gravid, så mulig det er en sammenheng med hormoner der.

Anonymous poster hash: 4bc0e...444
Skrevet

Jeg er ikke gravid, det er jeg 100% sikker på. Jeg er så deppa å lei nå. Jeg får nye kviser konstant, bare på noen timer til og med. Når vil dette ta slutt ... Begynte plutselig, så vet liksom ikke hva det kommer av heller :(

Skrevet

Jeg er ikke gravid, det er jeg 100% sikker på. Jeg er så deppa å lei nå. Jeg får nye kviser konstant, bare på noen timer til og med. Når vil dette ta slutt ... Begynte plutselig, så vet liksom ikke hva det kommer av heller :(

Mente ikke at det kunne være i sammenheng med graviditet. Sa bare at jeg opplevde det etter en graviditet, altså etter fødsel.

Men har ingen råd, dessverre.

Anonymous poster hash: 4bc0e...444

Skrevet

kanskje du bør ta deg en tur hos legen og sjekke om du mangler vitaminer, stoffskiftet osv.?

Skrevet (endret)

Kusinen min (tenåring) fikk en mild antibiotikakur fra legen mot hennes kviser. Hun hadde fullt av små prikker og kviser over hele panna, og begge kinn. Alt er nesten borte nå, så det hjalp veldig iallefall

Endret av Prestekragen
Skrevet (endret)

Det kan skyldes stress :)

Endret av Bohemia
Skrevet

Noen får problemer med kviser på bestemte dager i måneden, i forbindelse med PMS, eller når de har mensen. Kan det kan være grunnen, kanskje...? :klo:

Skrevet

Jeg er og 25 og har først begynt å få masse kviser de siste par åra. Da jeg var fjortiss var huden min silkemyk!

Mora mi slet med samme, hun sier det er pga hormoner, og at ingenting hjalp for henne. Men de forsvant da hun ble gravid :P

Jeg får de vanligvis rett før mensen.

Bruker litt kvisekrem, det hjelper litt da.

Anonymous poster hash: 6d462...c47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...