enhna Skrevet 25. juli 2004 #1 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg har nå brukt p-piller i litt over 3 år, men aldri hatt sex uten annen prevensjon for inntil ett par måneder siden. Så nå må jeg virkelig huske å ta pillene. Det jeg lurte på var, hvis jeg tar pillen om morgenen (halv 8), og kaster opp/får diaré rundt 2 samme dag. Funker fortsatt pillen da? Har hørt forskjellige ting. Hvis du kaster opp/får diaré må du bruke annen prevansjon i to uker etterpå. Har også hørt at hvis du kaster opp/får diaré inntil to timer etter at du har tatt pillen bør du bruke annen prevansjon de neste to ukene... Hva er riktig? Er litt usikker :oops: Og har ingen planer om å bli gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 25. juli 2004 skulle være åtte... ble litt kluss der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. juli 2004 #3 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg har lest flere steder og to leger har også bekreftet at hvis du kaster opp innen fire timer etter at du har tatt p-pillen, så må du bruke annen prevensjon i tillegg i to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå