Gå til innhold

Ok å sjekke opp folk en ikke kjenner på face?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom personen står som singel, Eller man vet han eller hun er det?

Ville du synes det var hyggelig, tatt det som et kompliment, tatt det videre, eller syntes at det var kleint?

Anonymous poster hash: 01425...974
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville syntes det var helt merkelig!

• Liker 3
Skrevet

Har blitt forsøkt sjekket opp av fremmede menn der flere ganger. Ingen felles venner, ingen felles interesser...merkelige greier. Har ingen sivilstatus som vises heller...

Som regel har de gått rett på sak og har vært ute etter sex. Jeg ber dem ta de knekte antennene sine og dra en viss plass.

Hadde vi hatt noe felles, hadde jeg vært litt mindre avvisende.

Anonymous poster hash: 873bb...2b7

• Liker 5
Skrevet

Har blitt forsøkt sjekket opp av fremmede menn der flere ganger. Ingen felles venner, ingen felles interesser...merkelige greier. Har ingen sivilstatus som vises heller...

Som regel har de gått rett på sak og har vært ute etter sex. Jeg ber dem ta de knekte antennene sine og dra en viss plass.

Hadde vi hatt noe felles, hadde jeg vært litt mindre avvisende.

....eller hadde vært kjekke. lol

Anonymous poster hash: 4980d...251

• Liker 1
Skrevet

Hva med dere menn da, hva ville dere syntes? Om dere plutselig fikk en venneforespørsel fra ei jente dere ikke kjente der?

Skrevet

Jeg har fått en fra ei som bor i Tyskland. Aldri hørt om eller møtt henne før, men vi har felles venner fra et utvekslingssemester mens jeg studerte. På profilen hennes var hun medlem av en couchsurfing-gruppe, så det var sikkert derfor jeg fikk den. Hun har ikke sendt melding og sagt noe om hvorfor hun sendte meg en forespørsel. Jeg har heller ikke sendt en melding for å spørre. Jeg har ikke avvist forespørselen, men bare latt den ligge. Kommer nok ikke til å gjøre noe med den heller.

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Hva med dere menn da, hva ville dere syntes? Om dere plutselig fikk en venneforespørsel fra ei jente dere ikke kjente der?

Om vi hadde felles venner ville jeg vel akseptert forespørselen.

Og å bli sjekket opp på face ville jeg tatt som et kompliment selv om det ikke nødvendigvis er den beste plassen.

Kleint? Nei. Jeg føler aldri ting er kleint.

• Liker 1
Skrevet

Hjelper ikke hvor kjekke de er å se på, når de har sjarm som en vedkubbe!!

• Liker 1
Skrevet

Hjelper ikke hvor kjekke de er å se på, når de har sjarm som en vedkubbe!!

Skrevet

Jeg synes egentlig det er helt greit men ikke noe mer enn det. Sjekking er sånt man gjør ute på byen det.

Anonymous poster hash: 6733b...75a
Skrevet

Jeg har gjort det et par ganger, og blitt sjekket opp.. Det endte med to forhold, faktisk :P

Anonymous poster hash: 51884...5b4
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har fått en fra ei som bor i Tyskland. Aldri hørt om eller møtt henne før, men vi har felles venner fra et utvekslingssemester mens jeg studerte. På profilen hennes var hun medlem av en couchsurfing-gruppe, så det var sikkert derfor jeg fikk den. Hun har ikke sendt melding og sagt noe om hvorfor hun sendte meg en forespørsel. Jeg har heller ikke sendt en melding for å spørre. Jeg har ikke avvist forespørselen, men bare latt den ligge. Kommer nok ikke til å gjøre noe med den heller.

Da har hun jo ikke prøvd å sjekke deg opp. Da har hun jo bare lagt deg til som venn.

Anonymous poster hash: 07207...07e

• Liker 2
Skrevet

Har vi felles venner, eller begge er med på en side på facebook hvor vi er aktive, så er det mer naturlig. Men en vilt fremmed jeg ikke har noe felles med stusser jeg over. Fått noen sånne, men bare fra USA og England, og 20-30 år eldre. Så de svarer jeg ikke.

Anonymous poster hash: 6a6fc...73d
Skrevet

Da har hun jo ikke prøvd å sjekke deg opp. Da har hun jo bare lagt deg til som venn.

Anonymous poster hash: 07207...07e

Ja, det skjønte jeg. Det jeg svarte på var: "Hva med dere menn da, hva ville dere syntes? Om dere plutselig fikk en venneforespørsel fra ei jente dere ikke kjente der?"

Jeg nevnte ingenting om flørt, selv om det står i temaets overskrift. Jeg regnet med det burde komme klart fram av det jeg skrev at jeg ikke så på det som en flørt, men det var tydeligvis for mye å forvente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...