nv Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Nok et lite pyntespørsmål fra meg.. Vi skal ha glassfat fylt med vann med blanke/hvite glasstener oppi. Her skal hvite flytelys flyte rundt sammen med noen hvite roser. Ellers så ligger det ca. 15 cm store hjerter rundt på bordet med det samme grønne som i buketten min, gullperler og kanskje noe hvitt. Vi har ellers bordkortholdere i gull, hjertemagnet på stang. :-) :-)
majan Skrevet 25. juli 2004 #3 Skrevet 25. juli 2004 hørtes VELDIG fint ut. kan du legge ut bilder etterhvert??
Martha Stewart Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 Høres veldig pent ut! :-) Jeg har lyst å ha hvite blomster - sannsynligvis calla - i sylindervaser. Hvite lys, perler, blanke stener, sølvtråd, eføy er detaljer jeg også synes er fint. Bare løse ideer jeg har foreløpig, har ikke konkretisert det helt ennå...
Lotte20 Skrevet 25. juli 2004 #5 Skrevet 25. juli 2004 Vi skal ha eføy og gullnetting (i smale remser) langs bordene. (tilsammen 30 meter bord !!!) Her og der skal det ligge offwhite gerbera i sånne "reagensrør" med lokk. Foran oss skal vi ha en oppsats som har samme fasong som brudebuketten (hjerte)
hoppende Skrevet 25. juli 2004 #6 Skrevet 25. juli 2004 Høres fint ut ja. Vi skal pynte med litt forskjellig, og har ikke helt bestemt oss for alt ennå, for vi skal ut i naturen og finne litt ting og tang. Blomstene vil vi holde i rødt, hvit og blått :-)
Piarina Skrevet 25. juli 2004 #7 Skrevet 25. juli 2004 Vi skal bruke brudebuketten min som "hovedoppsats" på bordet, og brudepikenes blomster på hver sin side lenger ned på bordet. Eller blir det vel noen kandelabre og sånn, og hvite duker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå